چگونه WBD از NBA برای کسب درآمد رکورددار برای هاکی استفاده کرد

برای NBA و NHL، اکثر حامیان مالی تصمیم گرفتند در طول پلی آف و جام استنلی فعال شوند.

دیامنت گفت: «ما همچنین در تابستان گذشته یا بهار گذشته تجارت بیشتری انجام دادیم، و تجارت بیشتری نوشتیم فقط به این دلیل که ورزش در فضای رسانه ای رایج تر است، بنابراین مردم پول بیشتری را در ورزش خرج می کردند.

WBD با «پایگاه بسیار بزرگ‌تری» نسبت به گذشته، وارد فصل بعد شد، و Diament همچنین قدرت تیم‌هایی را که به پلی‌آف رفتند به عنوان یک عامل مثبت ذکر کرد.

یکی برای کتاب رکورد

WBD برای اولین سال خود با فینال جام استنلی، شاهد افزایش هزینه‌های 95 درصدی تبلیغ‌کنندگان NHL یا جدید بودن برنامه است، رقمی که این شرکت «به آن افتخار می‌کند».

ما رکورد درآمد خود را شکستیم. دیامنت گفت: ما خیلی بالاتر از سال قبل هستیم.

سپس این سوال پیش می‌آید که بر اساس تعداد بازی‌های موجود، چه مقدار موجودی در دسترس خواهد بود. در صورت انجام رفت و برگشت در فینال، بدهی به بازار باز می گردد. بنابراین در حالی که WBD فروخته نشده است، اما به اهداف فروش خود دست یافته است.

ما بازی‌های 6 و 7 زیادی را پیش‌بینی می‌کردیم و زمانی که هیچ جارویی وجود نداشته باشد، بازی‌های بیشتری به‌معنای بازی‌های بیشتر است. بازی‌های بیشتر به معنای واحدهای بیشتر است و تعداد واحدهای بیشتر به این معنی است که ما هنوز فروخته نشده‌ایم.»

این شرکت در سه ماهه دوم شاهد ورود تبلیغ‌کنندگان فصلی زیادی به بازار بود، از جمله نوشیدنی‌ها، رستوران‌ها و سفر.

دیامنت گفت: «ما تعداد زیادی از تبلیغ‌کنندگان ورزشی غیرسنتی را می‌بینیم که برای اولین بار ورزش می‌خرند و مشتریانی که دموها را دوست دارند و از زنده و جذاب بودن آن لذت می‌برند. بنابراین ما پیش‌بینی می‌کنیم که ورزش‌های بیشتری را زودتر خریداری کنیم، فقط به دلیل این روندها.»