شخصیت‌های Diablo IV در آگهی تاریک بازی برای نجات طلب می‌کنند

بازیکنان Blizzard Entertainment Diablo IV نقش یک قهرمان قدرتمند را بر عهده می گیرند که باید دنیای Sanctuary را از شر شیاطین به رهبری لیلیث، ملکه نفرت نجات دهد. یک فیلم راه‌اندازی از آژانس خلاق 72andSunny، به کارگردانی برنده اسکار، Chloé Zhao و Kiku Ohe، به بازیکنان انگیزه بیشتری می‌دهد و از شخصیت‌های بازی درخواست کمک می‌کنند.

تریلر یک دقیقه‌ای با عنوان Saviors Wanted، صحنه‌هایی از ویرانی را نشان می‌دهد، با اسب‌های مرده که توسط چنگال‌های شیطانی آسیب دیده‌اند، روستایی در حال سوختن و زنی گریان که از هیولاهای بیرون پنهان شده است. امید به شکل صحنه‌های اکشنی است که توانایی‌های شگفت‌انگیز کلاس‌های شخصیت بازیکنان بازی را به نمایش می‌گذارد، با یک یاغی که با عجله از راهرو می‌رود و در حالی که تیرهای آتشین شلیک می‌کند، یک جادوگر یک مار آتشین غول‌پیکر را آزاد می‌کند و یک دروید که به خرس تبدیل می‌شود. با انبوهی از شیاطین مبارزه کنید

فیلم با پسری به پایان می رسد که از قهرمانان می خواهد که عجله کنند و لیلیت، یک شخصیت بالدار باشکوه، پشت سر او فرود می آید.

ژائو در بیانیه‌ای گفت: «با کار با بلیزارد، فرصت فوق‌العاده‌ای داشتیم تا دنیای تاریک، هیجان‌انگیز و تخیلی Diablo IV را زنده کنیم. ما می خواهیم به درستی توسط طرفداران این کار را انجام دهیم، به فرهنگ غنی بازی و ساختمان دنیای احشایی احترام بگذاریم و در عین حال احساسات قوی را که بازیکنان هنگام غوطه ور شدن در بازی احساس می کنند، برانگیزیم.

این فیلم در 25 می در 20 کشور جهان اکران شد. در ایالات متحده، در ESPN، ABC و در رسانه های دیجیتالی، اجتماعی و جریانی برتر ظاهر می شود. Diablo IV در تاریخ 6 ژوئن منتشر می شود و مصرف کنندگانی که این بازی را پیش خرید کنند یک روز زودتر به آن دسترسی خواهند داشت.

تیم وولف، مدیر خلاق گروه 72andSunny در بیانیه‌ای گفت: «جان بخشیدن به یکی از تاریک‌ترین و مورد احترام‌ترین فرنچایزهای بازی، هم مسئولیت بزرگی برای طرفداران است و هم تجربه‌ای که یک بار در زندگی می‌آید. منظورم این است که کی قرار است دوباره منظره جهنمی غرق در خون و جن زده را با کارگردانی برنده اسکار بازسازی کنید؟ من نمی توانم برای Diablo V صبر کنم.

کمپین 72andSunny برای Diablo IV در ماه مارس آغاز شد تا نسخه بتای باز بازی را با نقاشی صحنه‌هایی از بازی در کلیسای جامع گوتیک در فرانسه تبلیغ کند.