بر اساس کمپین
عنصر دیگر بیشتر بر تعامل TikTok متمرکز بود، با صدا که هنوز یک عنصر کلیدی ثابت در بیانیه دارد: «واقعاً آنقدرها هم بد نیست. این فقط به معنای کمی … شامپو زدن است.
این از یک میم الهام گرفته از آهنگی (با صدای باربی) که در آن زمان در رسانه های اجتماعی محبوب بود، اقتباس شده است.
هوروویتز اظهار داشت: “این یک پیچ و تاب است، و به این ترتیب است که شما برند را به یک برند جالب تبدیل می کنید، و واضح است که TRESemmé می خواهد خود را نشان دهد.”
در مورد اینکه چرا برندهای بیشتری باید نظرات ایجاد شده در رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرند، هوروویتز دیدگاه خود را اضافه کرد که اینجاست که می توان “جواهری واقعی” از بینش فرهنگی را کشف کرد. او گفت: «بهترین کمپینها واقعاً از نظرات سرچشمه میگیرند، زیرا این غنیترین فرصت برای درک آنچه مصرفکنندگان واقعاً تجربه و احساس میکنند، است.
تنها در TikTok، هشتگ کمپین به 100.3 میلیون بازدید منجر شده است در حالی که #TRESemmeMyStyleIsMyPower از سپتامبر گذشته تاکنون 83.9 میلیون بازدید به دست آورده است.