چگونه TRESemmé از نظرات TikTok برای فراخوانی “Double Bind” استفاده کرد

این کمپین با دو جزء و هدف طراحی شد. این برند می‌خواست پیام‌های خود را حول محور تجلیل از سبک شخصی، متمایل به رسانه‌های درآمدی و پیام‌های تأثیرگذار بیشتر کند. این کمپین اجتماعی در پلتفرم های مختلف این برند – TikTok، Instagram، Facebook و توییتر– با تمرکز بر دستیابی به زنان Gen Z.

دومی یک کمپین سنتی محصول 15 ثانیه‌ای بود که بر روی شامپوها و نرم‌کننده‌های TRESemmé تمرکز داشت، جایی که «هیچ جایی» برای تمرکز روی عنصر اتصال دوگانه وجود نداشت.

ما می‌خواستیم مطمئن شویم که همه چیز منسجم است. بنابراین در درون آن پیامی فراگیر از قدرت و سبک شخصی وجود داشت، اما بیشتر بر محصول متمرکز بود.

هوروویتز توضیح داد که چگونه می توان پیام های گرفته شده از یک اسپات تلویزیونی را در رسانه های اجتماعی “معتبر” کرد، چیزی که او احساس می کند برندها برای انجام آن تلاش می کنند. خلاقیت نمی تواند فقط یک نسخه ویرایش شده مجدد از تبلیغ تلویزیونی باشد. او همچنین بیان کرد که این کمپین از طریق بررسی گفت‌وگوها در مورد موضوع اتصال دوگانه تکامل یافته است، و دریافت که قبلاً از طریق TikTok در حال بحث و اشتراک‌گذاری بوده است، حتی اگر از این اصطلاحات استفاده نشده باشد.

با کاوش در نظرات روی ویدیوهای زنان در تحقیق، آنها متوجه شدند که مردم یکدیگر را قضاوت می‌کنند، که منجر به بینش سازندگان شد که متهم به «خیلی این» یا «خیلی آن» هستند. در مرحله بعدی، تیم‌ها در نظر گرفتند که چگونه می‌توانند به طور بومی با بینش در هر پلتفرم برخورد کنند و داستان‌ها و تجربیات خود را برای ایجاد ارتباط بیان کنند.

این منجر به ایجاد درایوی برای کاربران شد تا با استفاده از قدرت صدا، ویدیوهای خود را بسازند. کاربران رسانه‌های اجتماعی تشویق شدند تا در جایی که عبارت از پیش ضبط شده «من هم این هستم، من هم آن هستم» در کنار هشتگ کمپین #MyStyleIsMyPower، محتوایی را ایجاد و به اشتراک بگذارند.