چگونه TRESemmé از نظرات TikTok برای فراخوانی “Double Bind” استفاده کرد

«نظرات همه چیز هستند. جسیکا گریگوریو، رئیس بازاریابی زیبایی یونیلور، درباره اینکه چگونه تعامل کمپین در رسانه‌های اجتماعی را ارزیابی و تحلیل می‌کند، می‌گوید، حقیقت اینجاست، من فکر می‌کنم خیلی بیشتر از این‌که فقط به تمام معیارهای استاندارد شما برای رسیدن به تعامل بیندازید.

گریگوریو به عنوان بخشی از جلسه ای در کنفرانس هفته رسانه های اجتماعی Adweek در نیویورک، همراه با شریک آژانس خلاق، ایوان هوروویتز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Movers+ Shakers، درباره کمپین توسعه یافته برای برند مراقبت از مو TRESemmé صحبت می کرد.

این زوج یک کمپین عمدتاً مبتنی بر اجتماعی برای این برند ایجاد کردند که عمدتاً بر فعالیت TikTok متمرکز بود و در مورد چگونگی دسترسی و تعامل با مشتریان در نقاط تماس مختلف بحث کرد.

پیوند دوگانه

TRESemme با تمرکز بر کمپین “به سبک خود قدرت دهید” این برند که هدف آن القای اعتماد به نفس و تصویر در مصرف کنندگان بود، در نظر گرفت که به مسئله پیوند دوگانه بپردازد – پیام ها و تصاویر متضاد اجتماعی که به یک زن می گوید باید چگونه ظاهر شود، صحبت کند و چگونه باشد. عمل کنید

گریگوریو ادامه داد: «ما واقعاً می‌خواستیم قدرت سبک شخصی را تشویق و تجلیل کنیم، و برای انجام این کار می‌خواستیم بفهمیم چه چیزی می‌تواند زنان را از بیان سبک‌های شخصی خود باز دارد.

برای توسعه این کمپین، تیم نظرات رسانه های اجتماعی را برای تحقیق استخراج کرد. آنها 50 پست برتر فیس بوک و تیک تاک را در فیدهای محتوای «25 زن برجسته برتر جهان» تجزیه و تحلیل کردند تا بفهمند که آنها چگونه از طریق پیام های خود پیوند دوگانه را تجربه می کنند.

به گفته گریگوریو، 92 درصد از پست‌ها دارای طبقه‌بندی پیوند دوگانه بودند و از هر سه نظر، یک نظر منفی بود.

بنابراین وقتی دوباره به این فکر می‌کنید که این شخص به طور واقعی خودش را در آنجا نشان می‌دهد – واضح است که شما چیزی را پست می‌کنید که فکر می‌کنید عالی به نظر می‌رسید و به آن اعتماد دارید – و دائماً در نظرات خود، شما را بسته می‌کنند. . و بنابراین برای بخشی از کمپین هدف، ما از سازندگان خود خواستیم که یک پست ویدیویی کاملاً آسیب‌پذیر انجام دهند که در آن درباره برخی از نظراتی که تجربه کرده‌اند صحبت کردند.»