چگونه برندها می توانند موج رسانه های متعلق به اقلیت ها را افزایش دهند

نیت کم نیست وجوه واقعی است. از سال 2020، شرکت‌های هلدینگ و برندها میلیون‌ها دلار تبلیغات را به رسانه‌های سیاه‌پوست و متعلق به اقلیت‌ها متعهد کرده‌اند، اما تعداد زیادی از این دلارها در حساب‌هایی که به آن واریز شده است، وجود دارد.

چه چیزی آنها را عقب نگه می دارد؟ آیا تقاضا است؟ یا عرضه است؟

کمبود میل وجود ندارد، اما کمبود موجودی وجود دارد. در حالی که هیچ کمبودی در محتوای ممتاز یا برنامه‌نویسی وجود ندارد، اکوسیستم آنقدر پراکنده است که به سختی می‌توان سرمایه را مستقیماً در دست شرکت‌های رسانه‌ای متعلق به اقلیت قرار داد.

خبر خوب این است که چندین بازیگر کلیدی در بازار به طور خستگی ناپذیری برای تغییر آن تلاش می کنند. عاقلانه است که برندها به خود آموزش دهند که چگونه این شرکت‌ها موجودی را ذخیره می‌کنند تا بتوانند به کارکرد دلارهای متعهد خود در راه‌ها و مکان‌های جدید ادامه دهند.

توجه به مشاغل متعلق به اقلیت ها

از آنجایی که بازاریابان سعی می کنند دلارها را از بالا به پایین وارد بازار کنند، این شرکت ها با موفقیت دلارها را به اکوسیستم از همان ابتدا به سمت بالا هدایت می کنند و به سازندگان و استعدادها منابعی را القا می کنند که منجر به محتوا و برنامه ریزی بیشتر می شود.

نقطه‌نظر

Spotter یکی از رهبران گروه است. این شرکت متعهد است که با پول نقد و منابعی که برای خلق نیاز دارند به سازندگان متنوع کمک کند.

Spotter به یوتیوب‌رها قدرت می‌دهد تا کسب‌وکار خود را سرعت بخشند و پتانسیل خلاقانه کامل خود را با دسترسی به سرمایه، که شامل دانش و جامعه است، برای موفقیت در مقیاس آزاد کنند. این شرکت تا سه ماهه چهارم سال 2022 به سازندگان 740 میلیون دلار کمک کرده است و قصد دارد در نیمه اول سال 2023 به مجموع بودجه سازندگان به 1 میلیارد دلار برسد.

چیزی که این را به یک نقطه داده دلگرم کننده برای سازندگان تعهد تبدیل می کند این است که 30 درصد از این 740 میلیون دلار برای فهرست متنوعی از سازندگان با پیشینه های چندفرهنگی و متنوع استفاده شده است. Aaron “AB” Brown، Deestroying، Lizzy Capri و Kinigra Deon، به نام چند مورد.

مشکی گروهی

گروه بلک نیز برای ساختن بازار کار می کند. این شرکت که در ژوئن 2021 راه اندازی شد و با هدف ترغیب تبلیغ کنندگان به استفاده از 500 میلیون دلار دلار تبلیغاتی برای مشاغل رسانه ای متعلق به سیاه پوستان، در شرکت های رسانه ای متعلق به سیاهان سرمایه گذاری می کند و مالکیت آنها را به دست می گیرد. با بیش از 150 شرکت پرتفوی، آنها بودجه خود را به بخش رسانه اختصاص داده اند و به رشد آن کمک کرده اند و انجام تعهدات سرمایه گذاری رسانه ای DEI را برای برندها و آژانس ها آسان تر می کند.