زوج بازی تاج و تخت بانک ها و رابط سوخت های فسیلی را افشا می کنند

کیت هرینگتون و رز لزلی در زندگی واقعی هنگام سر صحنه فیلمبرداری سریال Game of Thrones عاشق یکدیگر شدند.، که در آن شخصیت های داستانی آنها درگیر یک عاشقانه ممنوعه بین یک برادر نگهبان شب و یک مهاجم وایلدلینگ بودند.

حالا این زوج دوباره روی پرده با هم متحد شده‌اند تا یک رابطه دردسرساز متفاوت را بازی کنند: بین بانک‌های بریتانیا و صنعت سوخت‌های فسیلی.

«رابطه پنهان» که توسط آژانس مادر لندن برای سازمان «پول من مهم است» ساخته شده است، هرینگتون و لزلی را در زوج درمانی نشان می دهد که به ترتیب نماینده یک بانک و یک شرکت نفت هستند. لزلی وفاداری شریک زندگی خود به او را زیر سوال می برد، با توجه به اینکه او دائماً در مورد سرمایه گذاری های خود در انرژی سبز لاف می زند اما علناً در مورد رابطه آنها صحبت نمی کند.

این ویدیوی دو دقیقه ای مانند رام کام به پایان می رسد و لزلی از هرینگتون می پرسد که واقعاً چه کسی را دوست دارد. او پاسخ می دهد: “بدیهی است که این شما هستید. همیشه تو بودی، قبل از اینکه با شور و شوق در آغوش بگیرند.

جیمز راس ادوارد مدیر خلاق Mother در بیانیه ای گفت: «مردم می خواهند بدانند بانکشان با چه کسی در ارتباط است. ما امیدواریم که استفاده ظریف ما از شوخ طبعی به انتقال حقیقت به مردم در سراسر بریتانیا کمک کند.

این ویدیو روز سه شنبه در makemymoneymatter.co.uk منتشر شد. این وب‌سایت مشتریان را تشویق می‌کند تا به بانک‌های خود بگویند که از صنعت سوخت‌های فسیلی جدا شوند و یک ایمیل فرمی ارائه می‌دهد که می‌تواند به Barclays، HSBC، Santander، Lloyds یا Natwest ارسال شود.

ریچارد کورتیس، بنیانگذار Make My Money Matter، در بیانیه ای گفت: “بزرگترین بانک های ما در یک رابطه خطرناک با صنعت سوخت های فسیلی هستند و زمان آن فرا رسیده است که همه در مورد آن بدانیم.” تنها در سال 2022، نام‌های معروفی مانند بارکلیز و اچ‌اس‌بی‌سی میلیاردها دلار به بخش سوخت‌های فسیلی سرازیر کردند، بدون توجه به هشدارهای واضح مبنی بر اینکه میادین جدید نفت و گاز در معرض خطر ایجاد تغییرات آب و هوایی فاجعه‌بار هستند. چنین فعالیتی نه تنها برای مردم و سیاره زمین مضر است. همچنین برخلاف میل میلیون‌ها شهروند بریتانیایی است که می‌خواهند پول خود را برای مقابله با بحران آب‌وهوایی، نه آتش‌سوزی، انجام دهند.»