چرا برندها نباید بودجه تبلیغات را خیلی سریع به نمایش درآورند؟

سرفصل‌های رسانه‌های خرده‌فروشی در سال 2023 تاکنون تحت سلطه همه زنگ‌ها و سوت‌های جدید این پیشنهاد تبلیغاتی نسبتاً جوان بوده است. این بابل‌های جدید شامل وعده‌های اندازه‌گیری و افزایشی، گزینه‌های افزایش مخاطب در محل و خارج از سایت و مجموعه‌ای از مشارکت‌های CTV هستند که نوید دستیابی به خریداران جدید و تحریک رشد دو رقمی را می‌دهند.

اما، به عنوان کسی که سرش را زیر کلاه رسانه‌های خرده‌فروشی گذاشته است و از زمان آغاز به کار با آن سروکار داشته است، اگر همه ما صادق باشیم، این امیدها هنوز در حال توسعه هستند. در این بین، جستجو قابل اندازه گیری، سازگار، به طور گسترده درک و پذیرفته شده است. و هر سایت خرده فروشی نسخه ای از آن را دارد.

در این غرب وحشی یک خرده‌فروشی رسانه‌ای، جست‌وجو اسب قابل اعتماد شماست که در حرکت است و شما را ناامید نمی‌کند. پس بیایید آن را فراموش نکنیم، و بیایید قطعاً کاهش افراطی در بودجه جستجو و انتقال پول به سرمایه‌گذاری‌های دیگر انجام ندهیم، حتی اگر برخی از شرکای ما ممکن است ما را به انجام این کار تشویق کنند.

برداشت تقاضای موجود

جستجو یک کاتالیزور قدرتمند برای برندها است. خریدار سیگنال هدف خاصی را، چه در مرحله تحقیق و چه در مرحله تقاضای سفر مشتری خود، مخابره کرده است. و در حالی که کیفیت و کارایی قابلیت‌های جستجوی ارگانیک هر خرده‌فروش بسیار متفاوت است، همه تلاش کرده‌اند تا هنگام تعیین نتایج جستجو، خواه ارگانیک یا پولی، جلوه چرخ لنگر ایجاد کنند.

آمازون بارزترین مثال را به ما می دهد. نتایج جستجو و صفحات محصول آن پر از محصولات حمایت شده است. نتایج بر اساس الگوریتمی ظاهر می‌شوند که به سرعت فروش، معیارهای فروشنده و نظرات، و رتبه‌بندی محصول پاداش می‌دهد. در برخی موارد، نتیجه حتی بر اساس این احتمال است که محصول منجر به تبدیل شود. دستیابی به این آخرین معیار، که گاهی اوقات گرایش نامیده می‌شود، برای برندهای جدید یا SKUها دشوار است، زیرا آنها فاقد اطلاعات تاریخی فروش یا بررسی هستند. بنابراین آنها باید با پرداخت هزینه برای مشاهده از طریق محصولات حمایت شده یا سایر تبلیغات، آن را جبران کنند.

با همه این‌ها، سؤال داغ در رسانه‌های خرده‌فروشی مانند آمازون، گوگل یا هر صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) باقی می‌ماند. وقتی صحبت از جستجوهای برند یک محصول می شود، آیا باید نام تجاری به سادگی ظاهر شود؟ پس از همه، این دقیقاً همان چیزی است که کاربر سؤال کرده است. اما درست مانند آمازون و گوگل، شرایط نام تجاری همچنان به بودجه دفاعی نیاز دارند تا از رقبایی که تلاش می کنند نام شما را به نفع خود لکه دار کنند، دور نگه دارند.