چگونه برندها می توانند موج رسانه های متعلق به اقلیت ها را افزایش دهند

پاییز گذشته، آنها با شرکای دیگر ملحق شدند تا یک پلتفرم رسانه ای الهام گرفته از هیپ هاپ را ارائه دهند که برنامه های مدیریت شده را در طول سال 2023 ارائه می دهد. این فرصتی درخشان برای خریداران است تا کاوش کنند.

اسپرینگ هیل

SpringHill شرکت دیگری است که مأموریت دارد فرصت های بازاریابی برای مارک ها، سرگرمی ها و محصولات با الهام از فرهنگ ارائه دهد. آنها برای تولید محتوا، از فرم کوتاه گرفته تا فیلم، سرمایه گذاری می کنند و شرکای خود را برای حمایت از کار به هم متصل می کنند.

یک مثال عالی از تأثیر آنها، تأمین مالی شرکت نائومی اوزاکا، Hana Kuma است که مجموعه‌های تلویزیونی، مستند، انیمه و محتوای برند را ارائه می‌کند. SpringHill همچنین از عملیات و تولید Hana Kuma پشتیبانی می کند.

هلدینگ دیجیتال مستقیم

از طریق شرکت های عامل مانند Colossus SSP، Huddled Masses و Orange 142، Direct Digital Holdings (DDH) فرآیند سرمایه گذاری در رسانه های متعلق به اقلیت ها را ساده می کند. آنها با هر دو پلتفرم سمت فروش (SSP) و موتور بینش، حدود 79000 مشتری را ماهانه مدیریت می کنند و بیش از 98 میلیارد بازدید در ماه از طریق نمایشگر، CTV، درون برنامه و سایر کانال های رسانه ای ایجاد می کنند.

کد من

My Code در سراسر مجموعه کدهای فرهنگی و خویشاوندی خود برای جوامع (H)اسپانیایی، (B)فقدان، (W)مردان، (A)ANHPI و (غرور) LGBTQ+، دریچه هایی را به روی مخاطبان چندفرهنگی باز می کند. کد من با استفاده از داده‌های اختصاصی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استراتژی‌ها، کمپین‌ها و پیام‌هایی را توسعه دهند که با مخاطبان کم‌خدمت طنین‌انداز شود. این تیم از کدهای خود پیروی می کند، از ناشران، سازندگان و تولیدکنندگان مختلف حمایت و بودجه می کند، در حالی که 100٪ تولید استودیو محتوا را برای شرکت های دارای مالکیت، رهبری و مدیریت مختلف رزرو می کند.

برندها نیز نقش خود را انجام می دهند

در پایان سال 2022، P&G #WidentheScreen را راه‌اندازی کرد، ابتکاری که برای گسترش اکوسیستم رسانه‌های متعلق به سیاه‌پوستان و ایجاد فهرست برنامه‌نویسی و تبلیغات بیشتر برای بازاریابان برای سرمایه‌گذاری در آن طراحی شده بود. شرکت رسانه ای، با برنامه های بیشتر برای سرمایه گذاری بر روی سازندگان مختلف و شبکه های تأثیرگذار.

افراد دیگری نیز از این مأموریت حمایت می کنند، از تولید محتوای چندفرهنگی حمایت مالی می کنند، در رسانه ها، تولیدکنندگان فیلم و ستاره های یوتیوب سرمایه گذاری می کنند و سرمایه را مستقیماً در دست سازندگان مختلف قرار می دهند. در نهایت، این اقدامات به گسترش یک بازار بارور کمک می کند که در آن برندها می توانند جشن بگیرند، به آن دسترسی پیدا کنند و به طور سیستمی مسیر رشد رسانه های متعلق به اقلیت ها را تغییر دهند، در حالی که همچنین به مخاطبانی که در رشد خودشان هستند دسترسی پیدا می کنند.

برای هر بازاریاب یا خریدار آژانسی که نگران دسترسی به موجودی است که به آنها اجازه می دهد تعهدات و تعهدات خود را انجام دهند، درها باز است. فهرست‌هایی مانند این را جستجو کنید، زمانی را برای ملاقات با شرکت‌هایی که می‌توانند به عنوان مجرای جوامعی که باید به آنها دسترسی داشته باشید، برنامه‌ریزی کنید و زمانی که آنها برای برقراری ارتباط مستقیم با شما کار می‌کنند، تماس‌های آنها را قبول کنید. ترکیب ها و برنامه های رسانه های فعلی خود را ارزیابی کنید و آنها را به چالش بکشید تا متنوع تر باشند.