چگونه استعداد درخشان بازاریابی خود را راضی نگه دارید

تمام و کمال پرداختن

پیش بینی می شود متوسط ​​حقوق در سال 2023 4.1 درصد افزایش یابد که بیشترین افزایش در 15 سال گذشته است. ممکن است به نظر برسد که با کند شدن اقتصاد، افزایش حقوق‌ها نیز باید افزایش یابد، اما با ادامه افزایش تورم و استعدادهای بزرگ که تقاضای زیادی دارند، باید برای حفظ استعداد خود هزینه پرداخت کنید. مطمئناً، گلوله‌های بالا بسیار مهم هستند، اما پول نیز بسیار مهم است و ضروری است که در نظر بگیرید که رقابت چه هزینه‌ای برای جذب رهبر بازاریابی یا عضو برتر تیم شما می‌پردازد و برای مطابقت با آن فعال باشید.

هدف آنها را مشخص کنید

به افراد کمک کنید تا ارزشی که برای یک شرکت به ارمغان می آورند و اینکه چرا کاری که انجام می دهند اهمیت دارد را درک کنند. چرا کاری که آن‌ها انجام می‌دهند برای مشتریانی که به آنها خدمات می‌دهند، تیمی که اطرافشان را احاطه کرده‌اند و اقتصاد کلی و چشم‌انداز جهانی اهمیت دارد. مردم بیش از هر زمان دیگری به دنبال هدف هستند و بسیار مهم است که مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی به طور مداوم معنای پشت کار تیم خود را تقویت کنند.

در نهایت، افراد شما راز رشد شما هستند و مردم شرکت ها را ترک نمی کنند مگر اینکه ناراضی باشند. در حال حاضر استخدام آسان‌تر می‌شود، زیرا می‌بینیم بسیاری از افراد احساس رضایت نمی‌کنند. اگر واقعاً برای گوش دادن به نیازهای افرادتان وقت بگذارید و گام‌های عملی برای برآوردن یا فراتر از آن نیازها بردارید، هم می‌توانید ستاره‌های راک فعلی خود را حفظ کنید و هم استعدادهای جدیدی را برای ایجاد یک تیم وفادار از بازاریابان تمام ستاره جذب کنید.