چگونه استعداد درخشان بازاریابی خود را راضی نگه دارید

استعدادهای برتر را راضی نگه دارید

نکته جالب در مورد چند سال گذشته این است که با تمام خستگی و عدم اطمینان، بازاریابان بزرگ مهارت های خود را گسترش داده اند و فناوری های جدیدی را فرا گرفته اند که بهترین استعدادها را با تقاضای بسیار بالا ایجاد می کند. بنابراین این سوال پیش می آید که چگونه استعداد برتر بازاریابی خود را حفظ می کنید؟

بهزیستی را در اولویت قرار دهید

ممکن است ابتدایی به نظر برسد، اما تعهد به سلامتی کل نگر کارکنان برای درگیر نگه داشتن استعدادها بسیار مهم است. با توجه به اینکه مشارکت کم عامل زیان 7.8 میلیارد دلاری در اقتصاد جهانی است، مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی باید بدانند که برنامه های رفاه برای افزایش درآمد ضروری هستند.

سه جنبه از رفاه کارکنان وجود دارد که باید در مورد چگونگی حفظ استعداد در نظر گرفته شود:

  • رفاه روانی به نحوه نگاه کارمندان به خود در سازمان شما اشاره دارد. آیا آنها به ماموریت و چشم انداز شرکت شما اطمینان دارند؟ آیا بازخوردی به آنها داده می شود که عزت نفس آنها را افزایش می دهد؟ آیا آنها در نقش خود احساس امنیت می کنند؟ فقط آنچه را که برای افزایش شادی نیاز دارند، فرض نکنید. از آنها بپرسید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، چه به شرکت در کل و چه به شما به عنوان مدیر آنها.
  • سلامت جسمانی. زمانی که دو سال پیش WFH معمول بود، برای کارمندان آسان بود که فعال بمانند و زمانی را برای ورزش روزانه اختصاص دهند. با بازگشت بسیاری از شرکت ها به هیبریدی/در دفتر، این انعطاف پذیری به شدت کاهش یافته است. سلامت جسمانی نه تنها با سلامت روان، بلکه با بهره وری و بهبود عملکرد شناختی ارتباط مستقیم دارد. مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی نه تنها باید تیم های خود را تشویق کنند تا برای فعالیت بدنی وقت بگذارند، بلکه باید اطمینان حاصل کنند که فرهنگ شرکت اجازه می دهد تا این زمان صرف شود.
  • تعامل اجتماعی. یکی از بزرگترین مزایای بازگشت به کار ترکیبی/در دفتر، جنبه اجتماعی آن است. در سه سال گذشته، کارگران از راه دور با تنهایی و انزوا دست و پنجه نرم کرده اند. تعامل اجتماعی نقش مهمی در شادی کارکنان ایفا می‌کند، به این معنی که مدیران عامل و مدیران ارشد اجرایی در شرکت‌هایی که هنوز کاملاً از راه دور یا ترکیبی هستند، باید تلاشی آگاهانه انجام دهند تا به تیم‌های خود فرصتی برای تعامل معنادار با همکاران خود (فراتر از ۱۵ دقیقه) ارائه دهند. زوم ساعت های شاد).

برای مسیریابی شغلی وقت بگذارید

71 درصد از کارکنان از فرصت های پیشرفت شغلی در شرکت خود ناراضی هستند. مردم شما قدرت شما هستند و اگر برای آنها وقت نگذارید، ضرر خواهید کرد. آیا می دانید اعضای تیم شما می خواهند در 12 ماه کجا باشند؟ 24 ماه؟ پنج سال؟ آیا زیرساخت پشتیبانی برای رساندن آنها به آنجا دارید؟

برای بررسی استراتژی یادگیری و توسعه خود وقت بگذارید. آیا شما یکی دارید؟ آیا نیاز به آوردن منبع خارجی دارید؟ درصد متخصصان یادگیری و توسعه که با مدیران شرکت‌ها کار می‌کنند در سال گذشته به 50 درصد افزایش یافته است، زیرا ارتقاء سطح به عنوان اولویت اصلی برای کارکنان ظاهر شده است.