اسنپ ​​چت برندهای زیبایی را با لنزهای جدید AR جشن می گیرد

اسنپ ​​با برجسته کردن دو لنز AR جدید منتشر شده توسط مارک های زیبایی Supergoop و OPI، قدرت جامعه زیبایی اسنپ چت را جشن می گیرد.

لنز لیپ‌شید سوپرگوپ عرضه‌ی رنگ‌های لب جدید شرکت ضدآفتاب با SPF 30 را تبلیغ می‌کند. این لنز به کاربران اسنپ چت اجازه می دهد تا به صورت مجازی چهار رنگ مختلف از Lipshades را در واقعیت افزوده امتحان کنند. این لنز همچنین آرایش را روی صورت کاربر قرار می دهد و لوازم جانبی مانند کلاه و گوشواره را به او می دهد.

Britany LeBlanc، مدیر عامل شرکت Supergoop، گفت: “برای راه اندازی Lipshade SPF 30، ما تصمیم گرفتیم دوباره با اسنپ به عنوان راهی برای ساختن داستان سبک زندگی محصول شریک شویم.” ما از لنز خود نه تنها برای آزمایش سایه استفاده می‌کنیم، بلکه برای نشان دادن سناریوهای مختلفی که الهام‌بخش محل استفاده از Lipshade هستند، از بازار کشاورز گرفته تا جشنواره موسیقی تابستانی، استفاده می‌کنیم.»

این اولین لنز AR Snapchat از سوپرگوپ نیست. این شرکت قبلاً لنزی را منتشر کرده بود که استفاده روزانه از محصولات SPF را به عنوان بخشی از کمپین “آزادی با انرژی خورشیدی” تشویق می کرد.

در همین حال، لنز لاک ناخن OPI به کاربران اسنپ چت اجازه می دهد تا به صورت مجازی هشت رنگ لاک ناخن را امتحان کنند. پولیش به گونه ای طراحی شده است که به طور مجازی در جای خود باقی بماند، زیرا افراد دست خود را در دنیای واقعی حرکت می دهند.

تصویر
ویژگی واقعیت افزوده OPI.

میشل نویت، رئیس CPG، سلامت و زیبایی در اسنپ می گوید: «بیش از 250 میلیون اسنپ چت هر روز به طور متوسط ​​با واقعیت افزوده درگیر می شوند، بنابراین می دانیم که آنها همیشه به دنبال راه های جدید و همه جانبه برای تعامل با برندهای مورد علاقه خود هستند.

شرکای مانند Supergoop و OPI رویکردهای نوآورانه ای را برای درگیر کردن Snapchatters با تجربیات AR در نظر می گیرند که به آنها امکان می دهد محصولات زیبایی را کشف کنند، امتحان کنند و بخرند و خرید را شخصی تر و در دسترس تر از قبل می کنند.