چرخش BuzzFeed به HuffPost هنوز توسط خریداران تبلیغات مختل شده است

«من فکر می‌کنم این نشانه‌ای واقعی از تغییر زمان است که هافینگتون پست – که احساس می‌کرد از وب اجتماعی عقب مانده است – یک دارایی کلیدی در دنیای پسا اجتماعی دارد. بن اسمیت، سردبیر Semafor و بنیانگذار سابق BuzzFeed News، گفت: یک صفحه اصلی بزرگ که نسلی از کاربران وب به آن چسبیده بودند.

مایک شیلدز، تحلیلگر رسانه های دیجیتال گفت که HuffPost می تواند از تنوع بیشتر انواع محتوا نیز بهره مند شود. در حالی که BuzzFeed News موضوعات سبک تری را به BuzzFeed.com واگذار کرد، HuffPost مدت هاست که گزارش های اصلی اخبار را با مقوله های دیگر، مانند محتوای سرگرمی و سبک زندگی ترکیب می کند.

این عمودهای سبک‌تر و مناسب‌تر برای آگهی‌دهنده‌ها می‌توانند به محتوای خبری تولید شده توسط HuffPost کمک کنند.

چالش‌هایی با اخبار پشتیبانی‌شده از آگهی و محتوای غیرمتمایز

علی‌رغم این مزایا، ضعف اصلی HuffPost مدل کسب‌وکار آن باقی می‌ماند که آن را در معرض چالش‌های بسیاری قرار می‌دهد که اخبار دیجیتالی با پشتیبانی از تبلیغات را آزار می‌دهند.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان به دلیل ترس از نگرانی‌های ایمنی برند، به طور کامل از موجودی اخبار اجتناب می‌کنند، و موجودی اخبار معمولاً در نتیجه بازدهی پایین‌تری ایجاد می‌کند. با پیچیده شدن این موضوع، HuffPost فاقد منبع قوی درآمد خوانندگان برای تکمیل تجارت تبلیغاتی خود است.

میشل چونگ، مدیر برنامه‌ریزی آژانس رسانه‌ای فیتزکو، می‌گوید: «یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که می‌بینیم این است که بسیاری از برندها به سرعت محتوای خبری قطبی‌کننده را به نفع ایمنی برند حذف می‌کنند.

HuffPost این نگرانی‌ها را تا حدی از طریق محتوای متنوع و مقیاس گسترده‌اش کاهش داده است. و در مقایسه با هزینه‌های جمع‌آوری اخبار در BuzzFeed News، HuffPost به تجمیع تکیه می‌کند تا هزینه‌های تولید محتوا را پایین‌تر نگه دارد.

منابع گفتند که این عوامل حاشیه های بهتری را برای HuffPost ایجاد می کند که به سودآوری آن کمک کرده است.

بر اساس گزارش های درآمد، در سال 2021، ناشر در 11 ماه تقریباً 30 میلیون دلار درآمد داشت.

اما بسیاری از محتوای آن تمایز نیافته است و بار تبلیغات آن به سمت مزاحم منحرف می‌شود، که هر دو می‌توانند برنامه‌های آینده برای کسب درآمد خوانندگان را دچار مشکل کنند.

و از آنجایی که ترافیک از پلتفرم های اجتماعی همچنان رو به کاهش است، HuffPost می تواند جذابیت کمتری از مقالات طراحی شده برای ویروسی شدن داشته باشد، مانند 1 عادتی که پزشکان می گویند روز بعد مخفیانه شما را خسته می کند.

میلیسویچ گفت: «تولید اخبار با کیفیت اگر صرفاً از طریق توجه و تبلیغات درآمدزایی شود، گران است، به خصوص که مشارکت در پلتفرم اجتماعی یک گزینه توزیع قابل اعتماد نیست.