هدف این نام تجاری چالش برانگیز، تکان دادن دسته غذای حیوانات خانگی است

بنیانگذاران Edgard & Cooper، Louis Chalabi و Koen Bostoen، این ایده را به وجود آوردند که بر اساس تجربیات مربوط به سگ های خود Edgard، که از آلرژی های غذایی بد رنج می برد، و Cooper، یک غذای حساس، برند غذایی حیوانات خانگی ممتاز خود را تأسیس کنند. محلول – کیبل ساخته شده بدون گوشت بسیار فرآوری شده که در اکثر غذاهای سنتی حیوانات خانگی یافت می شود – برای حیوانات خانگی آنها به خوبی کار می کند.

اکنون این شرکت با کمپین “آنها همان چیزی هستند که می خورند” توسط آژانس آمستردام We Are Pi به دنبال تغییر طرز فکر سایر مصرف کنندگان در مورد این دسته است.

چلبی به Adweek گفت: «مصرف‌کنندگان در اتوپایلوت هستند. آنها به برندهای بزرگی که 20 سال است می شناسند اعتماد دارند و والدینشان به آنها گفته اند که خوب است. آنها به مغازه می روند و یک مارک غذای حیوانات خانگی می خرند و خودشان را زیر سوال نمی برند. اما برخی از مصرف کنندگان واقعاً خواستار شفافیت بیشتر هستند. آنها می خواهند بدانند که در داخل چیست. آن‌ها می‌خواهند بدانند که چگونه با مواد تشکیل‌دهنده رفتار می‌شود و برای حیوانات خانگی‌شان چه می‌کند.»

تبلیغ 40 ثانیه ای با شخصی شروع می شود که یک کاسه تراشه های مقوایی را برای یک گربه مقوایی غمگین می ریزد. یک سگ مصنوعی در حیاط بازی نمی کند، در حالی که یک گربه قلابی دیگر نمی تواند موش را که روی پنیر نشسته روی پیشخوان آشپزخانه و حتی سر خود گربه می خزد، متوقف کند.

اما وقتی یک کاسه کیبل ادگارد و کوپر ریخته می‌شود، حیوانات به حیوانات خانگی واقعی تبدیل می‌شوند که برای اشتراک عشقشان هیجان‌زده می‌شوند.

چلبی گفت: «پنجاه سال پیش، مردم حیوانات خانگی را چیزی می دیدند که در باغ می نشیند و زباله های خانه را می گیرد. ما در سال 2023 هستیم و سگ من در کنار من می خوابد. تغییری در صنعت به سمت طبیعی بودن در حال انجام است، اما نه به سطحی که ما می خواهیم. ما باید بازی خود را برای حیوانات خانگی خود ارتقا دهیم.”

هدف این کمپین ایجاد آگاهی از نام تجاری، اطمینان از آگاهی مصرف کنندگان از ارزش های ادگارد و کوپر و افزایش فروش است، با این انتظار که خریداران نیز حامیان برند شوند.

در حالی که ادگارد و کوپر از تحقیقات ثانویه برای حمایت از ارزش مواد اولیه استفاده می کند، این برند امسال نیز در تحقیقات خود سرمایه گذاری می کند. این شرکت همچنین 1٪ از درآمد فروش خود را به بنیاد Edgard & Cooper اهدا می کند که از سازمان های حمایت از حیوانات در سراسر جهان پشتیبانی می کند.

“گاهی اوقات، زمانی که شما با کسب و کارهای بزرگتر کار می کنید، چالش های بازاریابی خالص ترین هستند. ما باید مشهورترین باشیم و باید برای چیزی بایستیم.