پس از SVB، ناشران Uptick در هزینه تبلیغات – و پیام‌رسانی جدید – از بانک‌های منطقه‌ای را مشاهده می‌کنند.

در هفته های بلافاصله پس از انفجار SVB، بانک های منطقه ای و سایر موسسات مالی باید امنیت دارایی های مالی خود را به پایگاه مشتریان خود منتقل کنند.

بسیاری از کمپین‌هایی را اجرا کردند که برای تقویت اعتماد به ثبات خود طراحی شده‌اند و سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی را هدف قرار می‌دهند. به عنوان مثال، طبق گفته وبر، وال استریت ژورنال، بیش از هفت رقم از هزینه های تبلیغاتی شرکای موجود را دید که به اولویت های ارتباطی مربوط به سقوط SVB اختصاص یافته است.

این اطمینان‌بخشی به رفع نگرانی‌ها در مورد قابل اعتماد بودن بانک‌ها کمک کرد و – وقتی با مداخله گسترده‌تر فدرال ترکیب شد – نقشی در کمک به بخش مالی برای جلوگیری از بحران اعتماد که می‌توانست آن را تضعیف کند، ایفا کرد.

اما فراتر از بقای اساسی، بانک های منطقه ای نیز فرصتی را در بحران دیدند.

در طول دوره‌های بی‌ثباتی، محیطی که برای انتقال پیام خود انتخاب می‌کنید هرگز مهم‌تر از این نبوده است

جاش استینچکامب، مدیر ارشد درآمد وال استریت ژورنال

طبق داده‌های Media Radar، در سال 2022، همزمان با کند شدن اقتصاد ایالات متحده و افزایش تورم، تبلیغات بانکی 8 درصد افزایش یافت و به 5.3 میلیارد دلار رسید، زیرا این بخش به دنبال سرمایه‌گذاری بر اضطراب مالی غالب بود.

به همین ترتیب، به گفته Max Willens، تحلیلگر ارشد Insider Intelligence، فروپاشی SVB بسیاری از سرمایه گذاران را بر آن داشت تا ارائه دهندگان خدمات مالی خود را مجددا ارزیابی کنند و زمینه را برای نفوذ برندهای رقیب به مشتریان بالقوه فراهم آورد.

ویلنز گفت: «مشتریان SVB باید پول خود را به جایی منتقل کنند، و رقبای سابق SVB ممکن است هزینه‌های خود را برای جذب این مشتریان ولگرد افزایش دهند.»

این روند به صنعت رسانه گسترش یافت، جایی که ناشران و فروشندگان فناوری تبلیغات، که تازه آسیب پذیری شرکای مالی خود را یادآوری کردند، شروع به خرید گزینه های امن تر کردند. این مهاجرت، که در سایر بخش‌ها در سرتاسر اقتصاد منعکس شد، فرصتی را برای برندهای مالی ایجاد کرد تا مشتریان جدید سازمانی را جذب کنند.

جاش استینچکامب، مدیر ارشد درآمد وال استریت ژورنال، گفت: ناشرانی که توانستند در لحظه سرمایه گذاری کنند، تا حدی به دلیل همکاری نزدیکی که با شرکای برندشان داشتند، توانستند این کار را انجام دهند.

در لحظات بحران و فرصت، ناشرینی که می توانند گزینه های مشاوره ای را به مشتریان خود ارائه دهند، احتمال بیشتری دارد که عدم اطمینان را به درآمد تبدیل کنند.

Stinchcomb گفت: «در طول دوره‌های بی‌ثباتی، محیطی که برای انتقال پیام خود انتخاب می‌کنید هرگز مهم‌تر نبوده است.