پس از SVB، ناشران Uptick در هزینه تبلیغات – و پیام‌رسانی جدید – از بانک‌های منطقه‌ای را مشاهده می‌کنند.

هنگامی که بانک سیلیکون ولی در ماه مارس سقوط کرد، صنعت رسانه خود را برای موجی از پیامدهای مرتبط آماده کرد، زیرا این موسسه مالی نقش مهمی در تامین مالی بسیاری از شرکت‌های فناوری که جریان تبلیغات دیجیتال را تسهیل می‌کنند، ایفا کرده بود.

اما اندکی پس از فروپاشی، تعداد کمی از ناشران – همگی در دنیای مالی یا در مجاورت آن – به زودی با استقبالی مواجه شدند، البته یک چرخش شگفت‌انگیز: افزایش هزینه‌های تبلیغاتی از سوی بانک‌های منطقه‌ای که به دنبال سرمایه‌گذاری از فرصت بهره‌برداری هستند. سهم بازار بیشتر

کتی وبر، معاون ارشد استراتژی تجاری و رئیس خدمات مالی، گفت: در ماه مارس، وال استریت ژورنال شاهد افزایش تقریباً 300 درصدی حجم کمپین های بانک های منطقه ای نسبت به سال گذشته بود که به دنبال اطمینان بخشیدن به جامعه تجاری از قابلیت اطمینان آنها بودند. .

جسیکا لسین، بنیانگذار و سردبیر، گفت و در The Information، هفته پس از سقوط SVB، سرنخ‌های شرکت‌های خدمات مالی بیش از 30 درصد نسبت به میانگین چهار هفته‌ای قبلی آن افزایش یافت.

علاوه بر طراحی کسب و کار جدید، احساس بی‌ثباتی ناشی از انفجار SVB نیز باعث تغییر در نوع بانک‌های پیام‌رسانی شد که به دنبال برقراری ارتباط بودند.

آلیس مک‌کون، ناشر، گفت که در آتلانتیک، بازوهای مدیریت ثروت تعدادی از بانک‌های بزرگ برای تأکید بر ثبات مالی آن‌ها حرکت کردند. به همین ترتیب، در فایننشال تایمز، مشتریان موجود در پی بحران، اهداف خود را تغییر دادند، معاون رئیس تبلیغات اسپانیا، برندان گفت.

اسپانیا گفت: «تغییری که ما شاهد آن بودیم این بود که به طور کلی، شرکت‌های خدمات مالی به «ثبات»، «مدیریت ریسک» و «تنوع» بسیار بیشتر در طول جلسه توجیهی و درخواست برای فرآیند پیشنهاد اشاره می‌کنند.

بانک ها ضرورت و فرصت را دیدند و ناشران زرنگ موظف شدند

این پیچ و تاب ضد شهودی بر روش‌هایی تأکید می‌کند که ناشران زیرک می‌توانند با تشخیص و تطبیق تغییرات ناگهانی در نیازهای مشتریان خود به خود کمک کنند.

همانطور که فروپاشی SVB نشان داد، صنعت بانکداری به اعتماد مشتری متکی است و بدون آن به طور قابل توجهی با مشکل مواجه است.