درس های بازاریابی از راه اندازی کمپین We

مریم بانیکریم به عنوان یک نیویورکی قدیمی، به نقش طبیعی خود به عنوان یک جامعه ساز گرایش پیدا کرده است. بنابراین، وقتی دو سال پس از همه‌گیری همه‌گیر، تصمیم گرفت تا محله‌اش در چلسی را جشن بگیرد، نمی‌دانست که تصورش از جمع شدن چند ده نفر به این نتیجه می‌رسد که 500 نفر در یک میز طولانی جمع می‌شوند تا غذا و داستان را با هم عوض کنند.

بانیکریم می گوید: «یکی گفت، از ایده شما خوشم می آید. و من اینطور گفتم، خوب، خوب می دانید چیست؟ شما به اندازه کافی دیوانه هستید. مثل بیایید با هم این کار را انجام دهیم. و انگار برگشته بودم به دانشگاه. بروشور گذاشتم زیر شیشه جلو. آن لحظه ای که به معنای واقعی کلمه 500 نفر حاضر شدند، نمی توانستم تصور کنم.

اخیراً، پس از تأسیس NYCNext در طول همه‌گیری، و پس از یک حرفه طولانی به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی برخی از برندهای نمادین و نوظهور مانند Hyatt، Gannett و Nextdoor، تلاش‌های Banikarim برای تجسم مجدد نماد نمادین We<3NYC، بخشی از راه‌اندازی کمپینی برای تشویق نیویورکی‌ها به انجام اقداماتی برای بهبود شهر، حداقل بی‌توجه نماند. خود این کمپین بازخوردهای مثبت و منفی زیادی را از جامعه برانگیخت و این یک تجربه یادگیری بزرگ برای او به عنوان یک بازاریاب بوده است. "این ابتکار این است که ما شهر نیویورک را دوست داریم و کمک می کنیم تا ببینیم آیا می توانیم قفل آن را باز کنیم، زیرا "ما" به این معنی است." او می‌گوید آنچه که با موفقیت انجام شده است، یک گفتگوی پرشور میان نیویورکی‌های بسیار درگیر است، و این خود یک تغییر قدرتمند است.

با این قسمت از بازاریابی پیشتاز همراه شوید تا در مورد درس‌های بیشتری از راه‌اندازی کمپین We<3NYC، موارد بعدی و دوره دانشگاهی که زندگی مریم را تغییر داد بیشتر بدانید.