خانه‌های مقاوم در برابر آتش، و نگهدارنده هوش مصنوعی Big Tech

با هر آتش سوزی ویرانگر در غرب ایالات متحده، مقامات روش ها یا مقررات جدیدی را در نظر می گیرند که ممکن است دفعه بعد خانه ها یا جان افراد را نجات دهد.

در بخش‌هایی از کالیفرنیا که دامنه‌های تپه‌ها با توسعه انسانی مواجه می‌شوند، و ایالت در آن‌ها دچار فجایع آتش‌سوزی فصلی مکرر شده است، جستجو برای ابزارهای جدید بقا خطرات زیادی دارد.

بسیاری از این روش‌ها کم‌هزینه و با فناوری پایین هستند، اما واقعاً نوآورانه نیستند. در واقع، ممکن است سخت‌ترین بخش، مهندسی مواد نباشد، بلکه تغییرات اجتماعی باشد. داستان را کامل بخوانید.

– سوزی کگل

داستان سوزی از شماره چاپی آموزش و پرورش آینده ما است. اگر قبلاً مشترک نیستید، می توانید از فقط ثبت نام کنید 69 دلار در سال– قیمت پایین ویژه به مناسبت هفته زمین.

هوش مصنوعی مولد، تمرکز قدرت فناوری بزرگ را به خطر می اندازد. در اینجا نحوه جلوگیری از آن آمده است

اگر رگولاتورها در حال حاضر اقدام نکنند، هوش مصنوعی مولد قدرت Big Tech را حتی بیشتر متمرکز خواهد کرد. این بحث اصلی گزارش جدید موسسه تحقیقاتی AI Now است. برای درک دلیل، در نظر بگیرید که رونق فعلی هوش مصنوعی به دو چیز بستگی دارد: حجم زیاد داده و قدرت محاسباتی کافی برای پردازش آن.

در حال حاضر، Big Tech روی هوش مصنوعی غلبه کرده است و تجارت در حال رونق است. اما چیزی که این رونق فناوری را از موارد قبلی متمایز می کند این است که ما درک بهتری از تمام راه های فاجعه باری که هوش مصنوعی می تواند به اشتباه برود، داریم. و رگولاتورها در همه جا توجه زیادی دارند. داستان را کامل بخوانید.