ویدیوی پرایم آمازون به Freevee و موارد دیگر در NewFronts می آید

شان مولر، مدیر عامل iSpot نیز این خبر را تایید کرد و افزود: «اعلام امروز بر تعهد ما به برندهایی تاکید می‌کند که باید تبلیغات را در زمینه تلویزیون و چشم‌انداز پخش جریان‌های گسترده‌تر درک کنند و دید واضحی از بینندگان مخاطب در داخل و خارج از آن کسب کنند. خانه ای برای توجیه و بهینه سازی سرمایه گذاری ها.»

آمازون همچنین با ارائه قابلیت‌های داده بیشتر به بازاریابان، ابزار جدیدی را معرفی کرد – Amazon Marketing Cloud Audiences (AMC Audiences) – اتاقی تمیز که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد ورودی‌های خود را با سیگنال‌های آمازون ترکیب کنند. این ویژگی جدید به برندها اجازه می‌دهد مخاطبان آمازون DSP خود را در AMC ایجاد و به‌روزرسانی کنند و آنها را در Amazon DSP فعال کنند.

طبق داده‌های ارائه‌شده توسط تبلیغ‌کننده، یک برند عرضه‌کننده دفتر هنری از AMC Audiences برای کمک به مشتریانی که به‌طور خاص به سفارش‌های خرید عمده علاقه دارند، استفاده می‌کرد که منجر به افزایش فروش ماهیانه ۱۶ درصدی بدون تأثیر بر بودجه تبلیغاتی آن شد.

زمان بازی

سال گذشته، فوتبال پنجشنبه شب NFL برای اولین بار به Amazon Prime Video اختصاص یافت. آمازون با یک سال تجربه در حال حاضر گزینه های تبلیغاتی جدید و خلاقانه را در TNF اضافه می کند. این موارد شامل خلاقیت مبتنی بر مخاطب می‌شود که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد مخاطبان NFL را همزمان به گروه‌های سفارشی تقسیم کنند.

با فناوری جدید، تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند بر اساس سیگنال‌های جغرافیایی، جمعیتی و رفتاری متناسب با هر گروه، خلاقیت خود را عرضه کنند – بنابراین یک برند خودرویی می‌تواند یک آگهی خودروی اسپورت، یک جایگاه SUV و یک برند فراگیر را برای مخاطبان مختلف در یک 30 مخاطب اجرا کند. موقعیت آگهی دوم

آمازون همچنین تبلیغات قابل کلیک و تعاملی را به TNF در Fire TV اضافه می کند که بینندگان می توانند بدون خروج از جریان فوتبال TNF با آنها تعامل داشته باشند.

این شرکت قبلاً اعلام کرده بود که اولین بازی بلک فرایدی NFL را در سال 2023 پخش خواهد کرد. با این حال، در NewFronts، آمازون جزئیات بیشتری را ارائه کرد.

علاوه بر مشترکین Prime، همه مصرف کنندگان به بازی جدید NFL دسترسی خواهند داشت، زیرا آمازون به نظر می رسد یک معامله جمعه سیاه را به مشتریان بیشتری از همیشه ارائه دهد.