ویدیوی پرایم آمازون به Freevee و موارد دیگر در NewFronts می آید

Fire TV سریع می شود

آمازون و Fire TV از ابتدا روی قطار FAST بودند، اما اکنون این شرکت با راه‌اندازی کانال‌های تلویزیونی Fire این کار را پیش می‌برد.

تجربه ویدیویی پرچمدار جدید این هفته منتشر خواهد شد و به مشتریان امکان دسترسی رایگان به مجموعه ای از محتواها، از جمله اخبار محلی و ملی، ورزش، سبک زندگی، سرگرمی و سفر را می دهد.

این پیشنهاد با ردیف‌های اختصاصی در صفحه اصلی Fire TV در زیر برگه «رایگان» راه‌اندازی می‌شود، از جمله محتوای جدید NHL، Xbox و TMZ. به زودی، کانال‌هایی از Condé Nast و PGA نیز به خط تولید خواهند پیوست.

شارلوت مینز، مدیر تبلیغات، کسب درآمد و مشارکت Fire TV، به Adweek گفت: «نکته عالی در مورد محتوای FAST این است که شما فقط روی آن کلیک می‌کنید، و فقط آن را تماشا می‌کنید. با راه‌اندازی کانال‌های Fire TV، تجربه FAST را که قبلاً ارائه می‌دهیم دو برابر می‌کنیم.»

Fire TV اخیراً از 200 میلیون فروش جهانی در دستگاه‌ها فراتر رفته است و برخلاف پیشنهاد Freevee FAST، Fire TV Channels منحصر به مشتریان Fire TV خواهد بود و به تبلیغ‌کنندگان یک صفحه FAST استفاده نشده قبلی می‌دهد.

مینز گفت: «برخلاف Freevee که در سایر دستگاه‌های اتاق نشیمن موجود است، تجربه‌ای است که به محتوای کوتاه اختصاص داده شده است. «این کمی بیشتر شبیه یوتیوب است. چگونه می توانیم محتوای موضوعی رایگان را به روشی که منطقی باشد دریافت کنیم [customers]؟”

جریان فراتر از حد

گرایش این شرکت به FAST و استریم بی سابقه نیست.

در طول ارائه NewFronts، آمازون گفت که بسیاری از مخاطبانش در تلویزیون خطی نیستند، با اشاره به مطالعه اخیر نیلسن که نشان می‌دهد کمپین‌های تلویزیونی استریم آمازون به طور متوسط ​​10.9 درصد بینندگان را افزایش می‌دهند تا بینندگان خطی. در مجموع، 72 درصد از بینندگان استریم تلویزیون آمازون به صورت خطی تماشا نمی کنند.

آمازون با در نظر گرفتن قدرت پخش جریانی خود، شراکت جدیدی با شرکت‌های اندازه‌گیری iSpot و VideoAmp اعلام کرد، که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از آن برای اندازه‌گیری نمایش‌های متقاطع و دسترسی، از جمله ایستگاه‌های خارج از خانه و محلی، استفاده کنند که مکمل راه‌حل‌های اندازه‌گیری شخص اول است. تبلیغات آمازون

ماس گفت: «ما از تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌ها شنیدیم که می‌خواهند آزمایش این ارائه‌دهندگان را آغاز کنند، بنابراین این دقیقاً همان چیزی است که ما در دسترس قرار می‌دهیم.

به گفته مدیر اجرایی، احتمال زیادی وجود دارد که آمازون در سال 2024 شروع به ارائه گارانتی با iSpot و VideoAmp کند.

مایکل پارکز، رئیس VideoAmp در بیانیه‌ای گفت: «این نقطه عطفی است که تقاضای رو به رشد صنعت برای اندازه‌گیری پیشرفته و راه‌حل‌های چند پلتفرمی را که برای تبلیغ‌کنندگان حیاتی هستند، برجسته می‌کند».