ویدیوی پرایم آمازون به Freevee و موارد دیگر در NewFronts می آید

از آنجایی که استریمینگ در خانواده‌های ایالات متحده حضوری تثبیت شده است، آمازون آمار جدیدی دارد که می‌خواهد این NewFronts را به اشتراک بگذارد.

این شرکت گفت که Prime Video به پرمخاطب ترین سرویس استریم در ایالات متحده تبدیل شده است و تبلیغ کنندگان اکنون می توانند به طور متوسط ​​​​ماهانه ۱۵۵ میلیون مخاطب آمریکایی در سراسر تلویزیون استریم با پشتیبانی تبلیغات آمازون دست یابند. این شامل Amazon Freevee، پنج شنبه شب فوتبال، Twitch، Fire TV و برنامه های شخص ثالث از طریق Amazon Publisher Direct است.

به عنوان بخشی از این گستردگی، ارائه دوشنبه شب شرکت NewFronts در مرکز لینکلن نیویورک، Freevee، پیشنهادات تبلیغاتی جدید پیرامون پنج شنبه شب فوتبال، مشارکت های اندازه گیری و FAST در Fire TV را برجسته کرد.

آلن ماس، معاون فروش تبلیغات جهانی در آمازون ادز، «ما واقعاً هیجان‌زده هستیم که نشان دهیم چگونه پیشنهادات پخش ما می‌تواند به برندها کمک کند محتوا را به تجارت پیوند دهند، خواه این تجارت در فروشگاه خودمان اتفاق می‌افتد یا شامل محصولات و خدمات خریداری‌شده در جای دیگر می‌شود.» ، به Adweek گفت.

Primetime برای Freevee

امروز، این شرکت اعلام کرد که مجموعه‌ای از سری‌های اصلی Prime Video برای اولین بار به پخش‌کننده رایگان Freevee می‌آیند – به این معنی که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از محتوای قبلی بدون آگهی خرید کنند.

بیش از 100 سری اصلی در نهایت بر روی Freevee خواهند آمد، از جمله عناوینی مانند Reacher، The Summer I Turned Pretty، The Wheel of Time، Troop Zero و Late Night.

ماس گفت: «در سال‌هایی که با تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌ها صحبت می‌کردم، این یکی از بزرگترین درخواست‌ها برای ما بوده است که بتوانیم تبلیغات آنها را در کنار آمازون اورجینال قرار دهیم.

Freevee اولین بار در اواخر سال 2020 تلاش خود را برای تولید محتوای اصلی آغاز کرد و با نمایش هایی مانند Bosch: Legacy و Jury Duty به رهبری جیمز مارسدن موفقیت بزرگی را تجربه کرد. (مارسدن یکی از مجریان رویداد NewFronts آمازون است.)

علاوه بر اخبار Freevee، این شرکت مجموعه ای از نسخه های اصلی و پیکاپ های جدید را در طول روز اعلام کرد، از جمله فصل 3 Bosch: Legacy، فصل های 3 و 4 Judy Justice و چراغ سبز برای Justice on Trial، یک برنامه دادگاه جدید با حضور Judge. جودی

همچنین، مواظب The GOAT، یک سریال واقعیت جدید باشید که توسط دانیل تاش از تهیه کنندگان The Bachelor، The Office و FBoy Island میزبانی می شود. تروور نوح همچنین به عنوان مجری برنامه Mock the Week، یک برنامه پانل موضوعی و طنز نیم ساعته، به Freevee می پیوندد.