ویتنی کامینگز معنای جدیدی به جراحی پلاستیک می دهد

Adweek: آیا در توسعه مرکز جراحی پلاستیک بازیافتی نقشی داشتید، و چه چیزی در مورد این ایده برای شما جذابیت داشت؟

ویتنی کامینگز: من هیچ نیازی نداشتم یا نیازی به شکل دادن به آن نقطه از نظر کمدی نداشتم – من عاشق خشکی و پوچ بودن آن بودم. و غریزه من به عنوان یک کمدین معمولاً این است که بیشتر شوخی کنم، بنابراین سعی کردم تا آنجا که می توانم مغز دلقکم را از آن دور نگه دارم تا تا حد امکان عجیب و غریب و طنز باقی بماند. همچنین بیشتر وقتم را در محل صرف خرید چهار سینه جعلی اضافی کردم، بنابراین باید بیشتر انرژی خود را صرف این می‌کردم که عکس‌های سلفی برای افراد سابق ارسال نکنم.

AW: چگونه تصمیم می گیرید که با کدام برندها کار کنید و کدام پیشنهادها غیرمجاز هستند؟

دستشویی: در زمانی که وسوسه انگیز است هر شراکتی که پیش می آید، من بسیار مراقب هستم. همان‌قدر که این کار باعث می‌شود که من شبیه آدم‌های تند و تیز به نظر بیایم، اغلب وقتی می‌بینم یک سلبریتی کاری را انجام می‌دهد که به نظر پول گرفتن می‌رسد، چشم‌هایم را به هم می‌زنم. اگر به نظر می رسد که من فرد مناسبی برای کمپین هستم، آن را در نظر می گیرم. من همیشه شرکت‌ها را صدا می‌کنم، بنابراین هرگز نمی‌خواهم در موقعیتی قرار بگیرم که احساس کنم اگر با یک برند شراکت کنم، به هر طریقی ساکت یا سانسور می‌شوم. هیچ مقدار پولی ارزش ساکت شدن را به عنوان یک کمدین ندارد – ما در حال حاضر افراد و شرکت های زیادی داریم که به ما می گویند چه می توانیم بگوییم و چه نمی توانیم بگوییم.

AW: اگر بتوانید به راحتی نام خانم اسنپل، قورباغه های بودویزر و پسران “wassup” و KFC FCK را نام ببرید، باید واقعاً غرق در فرهنگ تبلیغاتی باشید؟

دستشویی: من یک آدم بازرگانی هستم – وقتی بزرگ شدم، بیشتر از هر چیزی می‌خواستم در تبلیغات شرکت کنم. به شدت جدی. اینجا جایی است که همه خانواده های شاد و آشپزخانه های عالی بودند. من همیشه دوست داشتم بخشی از نقاطی باشم که در آزمون زمان مقاومت کنند و هدفشان سرگرم کردن مخاطبان باشد. این روزها شما زمان کمی برای جلب توجه مردم دارید، بنابراین من دوست دارم با افرادی کار کنم که این را می‌دانند و ترجیح می‌دهم که چند نفر به جای اینکه کاملاً متوجه این موضوع نشوند، سرگردان شوند.

AW: به نظر شما نقطه مرگ مایع چگونه با برند شما مطابقت دارد؟

دستشویی: Liquid Death یک ماموریت زیباشناختی فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جالب و در عین حال مخفیانه سالم دارد. من آن را دوست دارم. بازیگوشی، شوخ طبعی، خم شدن به نوری که می تواند از جنبه های تاریک ناشی شود برای من بسیار چشم نواز و جذاب است. من دوست دارم که نوشیدنی سالمی به افراد هوشیار و نوجوانانی که می خواهند احساس خنکی داشته باشند داده می شود. به عنوان یک نوجوان، تنها چیزی که می خواهید این است که در مهمانی ها یک بطری خنک در دست داشته باشید و به نظر می رسد تنها بطری های چشم نواز با کافئین یا مشروب الکلی پر شده اند. همه دوستان من که هوشیار هستند آن را می نوشند زیرا این تبلیغ نیست که شما یک پوپر مهمانی هستید. من همچنین دوست دارم که پلاستیکی نیست – واقعاً وقت آن است که آن مزخرفات تمام شود، و آنها واقعاً قدم می زنند.