مک دونالد شکار قرار دادن محصول را در صحنه های فیلم ایجاد می کند

این کمپین از 16 مه در هلند در تلویزیون، رسانه های اجتماعی و فضای باز شروع به اجرا کرد.

Darre van Dijk، مدیر ارشد خلاقیت TBWA\Neboko افزود: «برای برندها، تبلیغ در پلتفرم‌های پخش بسته سخت‌تر شده است. این کمپین هوشمندانه نشان می‌دهد که اکنون می‌توانید مک‌دونالدز خود را داشته باشید و همزمان آرام باشید و هر سرویس پخش جریانی را به یک پلتفرم تحویل تبدیل کنید.»

وام:

مشتری: مک‌دونالدز هلند
آژانس های خلاق: TBWA\Neboko، TBWA\X
تولید: استودیو Beng Beng
توسعه برنامه: 51North
شریک حقوقی و ICT: Legalmatters.com