مک دونالد شکار قرار دادن محصول را در صحنه های فیلم ایجاد می کند

مکان‌یابی محصول فیلم توسط مک‌دونالد با کمپینی که هر بار که برند را روی صفحه نمایش ببینند به بینندگان پاداش می‌دهد، به سطح جدیدی ارتقا یافته است.

به عنوان یک “کمپین قرار دادن محصول معکوس” برای ترویج تحویل مک دونالد از طریق برنامه آن در هلند توصیف می شود، “سفارش آن صحنه” افرادی را که شب های سینمایی در خانه دارند را هدف قرار می دهد.

با رونق فرهنگ پخش محتوا، و آیتم های منوی مک دونالد در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلف در سراسر جهان ظاهر می شود، بینندگان دعوت می شوند تا محصولات را شکار کنند.

یک کمپین مینیمالیستی در فضای باز و اجتماعی با توصیف فیلم یا سریال و کد زمانی دقیق زمانی که محصول مک‌دونالد ظاهر می‌شود، نکاتی را به مردم ارائه می‌دهد. مصرف‌کنندگان همچنین می‌توانند هر 10 محصول مک‌دونالد را که در کمپین معرفی شده‌اند، جمع‌آوری کنند.

تصویر
نکات مردم را به یک صحنه خاص فیلم هدایت می کند.مک دونالد

هنگامی که صحنه های صحیح را پیدا کردند، سپس با استفاده از برنامه مک دونالد از صحنه عکس می گیرند و آن را اسکن می کنند تا غذای رایگان خود را دریافت کنند.

این کمپین با همکاری TBWA\Neboko و TBWA\X ایجاد شد.

استین منتروپ، مدیر ارشد بازاریابی مک‌دونالدز هلند، در بیانیه‌ای گفت که این کمپین «برای افرادی طراحی شده است که هنگام پخش محتوای بی‌نظیر، هوس غذا می‌کنند».

منتروپ اضافه کرد: “ما اکنون راه حل جدیدی برای مشتریان خود داریم، راه حلی که مطمئناً برای هر کسی که هنگام تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود دچار حمله میان وعده شده است، طنین انداز می شود.”