شیرهای کن برای تجلیل از کوین هارت با جایزه جدید

شیرهای کن امسال یک جایزه جدید دیگر را معرفی خواهند کرد – شخصیت سرگرمی سال، که به کوین هارت، هنرمند و کارآفرین اهدا خواهد شد.

این جایزه توسط جشنواره به منظور قدردانی از نقش سرگرمی در بازاریابی و ارتباطات و با هدف تجلیل از خلاقیت و سرگرمی سازندگان محتوا ایجاد شده است.

این جایزه به هارت، که بنیانگذار و رئیس شرکت رسانه ای هارتبیت است، اعطا خواهد شد. هارت به عنوان بخشی از سمینار همراه با جایزه روی صحنه سخنرانی خواهد کرد. این جایزه در روز 20 ژوئن در جریان نمایش جوایز آن شب در کاخ نیز به او اهدا خواهد شد.

هارت در بیانیه‌ای گفت: “من بسیار مفتخرم که این جایزه را دریافت کردم و به خاطر کارم در فضای سرگرمی و تبلیغاتی شناخته شدم.” کار با استودیوی سرگرمی و مشاوره بازاریابی برند هارتبیت، همراه با شرکای برندم، برای ارتقای کمدی در تبلیغات به سطح بالاتر و ایجاد کمپین های فرهنگی مرتبط که مردم را از طریق خنده متحد می کند، باورنکردنی بود. من و تیمم به تازگی شروع به کار کرده‌ایم و به ارتقای سطح و تأثیرگذاری در تبلیغات ادامه خواهیم داد.»

هارت سال گذشته که در Brandweek در میامی صحبت می کرد، در مورد حرفه خود و پذیرش ایده ها و قالب های جدید در طول مسیر صحبت کرد.

او گفت: «من با نترسیدن از به خطر انداختن الاغ خودم راه جدیدی را شروع کردم و اگر بد است، پس من کسی هستم که باید با این بار کنار بیایم. نمی ترسیدم ریسک کنم و چیز جدیدی را امتحان کنم. این نسل جدید و دنیای فرهنگ و نحوه حرکت آنها را در آغوش بگیرید. او به Adweek توضیح داد که اگر این کار را نکنید، عقب خواهید ماند.

همچنین اسپایک لی، فیلمساز، جایزه تازه ایجاد شده را نیز دریافت کرده است که به عنوان اولین سازنده خلاق سال معرفی خواهد شد. لی همچنین در جلسه خود در طول برنامه های جشنواره شرکت خواهد کرد.