وینرموبیل اسکار مایر پس از 100 سال نام جدیدی پیدا کرد

پس از گذشت نزدیک به یک قرن در خیابان ها، Wienermobile دیگر فقط یک وسیله نقلیه چند منظوره 27 فوتی به شکل هات داگ نیست، بلکه یک افسانه است. با این حال حتی آیکون ها نیز گهگاه نیاز به تغییر نام تجاری دارند.

اسکار مایر در تحولی توسط آژانس خلاق یوهانس لئوناردو، آژانس روابط عمومی Zeno Group و تیم بازاریابی داخلی Kraft-Heinz، The Kitchen، فرانک‌موبیل را معرفی می‌کند. همزمان با تغییر نام تجاری از وینر به فرانک تمام گوشت گاو، این اولین تغییر نام Wienermobile است.

پلتفرم برند اسکار مایر “Keep it Oscar” به مصرف کنندگان یادآوری می کند که زندگی را خیلی جدی نگیرند، و اغلب از طرفداران Wienermobile استفاده می کند و همه چیز را از سواری Lyft تا خدمات عروسی از طریق وسیله نقلیه ارائه می دهد. Frankmobile تایرهای بزرگی برای پر کردن دارد، اما مسیر جدید نشان دهنده تعهد این برند به سلیقه است.

تصویر
اسکار مایر

همه چیز رو به راه است

استفانی ونس، مدیر برند اسکار مایر، در بیانیه‌ای گفت: «وینرموبایل نماد محبوب آمریکایی است که برای نزدیک به 100 سال است که باعث ایجاد لبخند و اشتیاق برای نوشیدنی‌های نمادین و خوشمزه ما شده است». “این تابستان، زمان آن است که یکی دیگر از موارد مورد علاقه طرفداران را برجسته کنیم: فرانک گوشت گاو 100٪ خوشمزه ما.”

با حفظ روحیه سرگرمی، اسکار مایر تبلیغاتی “فرانکس برای فرانک” را اجرا می کند که به فرانک ها در زندگی ما افتخار می کند. این برند هر کسی به نام فرانک را تشویق می‌کند تا در زندگی واقعی به یک فرانک‌موبیل سر بزند تا برای یک بسته رایگان از هات داگ خود یک کوپن دریافت کند.

وقتی اسکار مایر چیزی می سازد، سلیقه را بر همه چیز ترجیح می دهیم. بنابراین مهم نیست که تابستان امسال از چه نوع هات داگ لذت می برید، اگر اسکار مایر باشد، می دانید که 100٪ خوشمزه خواهد بود و 100٪ باعث لبخند زدن شما می شود.

این نسخه دارای برچسب‌های جدید و نام جدیدی برای Wiener Whistles است که اکنون فرانک Whistles نامیده می‌شود و همچنین Hotdoggers تغییر نام داده است که اکنون Frankfurters نامیده می‌شود. طرفداران تشویق می شوند تا توقف های آتی Frankmobile را در وب سایت دنبال کنند.