مدیر عامل Publicis Groupe در چین، M&A و برنامه ریزی برای بریتانیا

او گروه اصلی مدیران اجرایی شاغل در بریتانیا از جمله مدیرعامل جهانی Sapient، نایجل واز، مدیر ارشد مشتری جهانی مگنوس جبا، که بر تمامی مشتریان جهانی نظارت می‌کند و مسئول BT در بازار بریتانیا است، و همچنین چاکا سبحانی، مدیر ارشد خلاق جهانی، برجسته کرد. در لئو برنت با این حال، او اعتراف کرد که این نقش می تواند در آینده دوباره معرفی شود.

سادون گفت: «در مقایسه با اندازه آنها، بریتانیا قطعاً مکانی است که در آن بیشترین تمرکز استعدادها در جهان در مورد Publicis وجود دارد.

چشم انداز M&A

Publicis در سال‌های اخیر، در کنار خروجی رسانه‌های خرده‌فروشی خود، روی ایجاد قابلیت‌های تبدیل دیجیتالی خود متمرکز شده است، جایی که Sadoun شاهد تقاضای مستمر مشتریان است. علاوه بر Wiredcraft در چین، Publicis اخیراً شرکت بازاریابی فناوری مستقر در لندن Yieldify، Advertise BG در بلغارستان و Practia در بوئنوس آیرس را نیز خریداری کرد.

سادون می‌گوید مهم‌ترین عنصر هر خرید، حفظ فرهنگ کسب‌وکار در سراسر ادغام است، موضوعی که کلید موفقیت آژانس‌های تأثیرگذار است.

او گفت: “من بسیار مراقب هستم که خریدی انجام ندهم که باعث از بین رفتن چیزی شود که باعث موفقیت آن شرکت ها شده است.” من می‌دانم که وقتی نوبت به آن شرکت‌های سازنده/اینفلوئنسر می‌رسد تا هرچه بیشتر خلاقیت خود را باز کنند، بیشتر اوقات بهتر است مستقل باشند.»

میراث Publicis با هوش مصنوعی

سادون با اشاره به اعلامیه این هفته جان رن، مدیر اجرایی Omnicom مبنی بر همکاری با مایکروسافت، می خندد و به خاطر می آورد که هنگام معرفی پلتفرم هوش مصنوعی Publicis در سال 2017، Marcel، که در کنار غول نرم افزاری توسعه یافته بود، با آن بدبینی مواجه شد.

پلتفرم داخلی از آن زمان به حمایت از اجرای شبکه آژانس در سطح بین المللی کمک می کند، با Sadoun قبلاً اعلام کرده بود که این امر کلیدی برای تلاش های Publicis برای سازماندهی و برقراری ارتباط با کارکنان در طول اوج همه گیری است. از آن زمان به بعد برای پشتیبانی از کارهای ترکیبی و نظارت بر ابتکار World Your World که به کارکنان اجازه می دهد برای مدت طولانی به هر دفتری در شبکه نقل مکان کنند، استفاده شده است.

او همچنین ادعا کرد که مارسل به توانایی شبکه برای کاهش حجم دارایی‌های مستغلات خود کمک می‌کند.