اسنپ ​​آینه های واقعیت افزوده را در فروشگاه ها عرضه می کند

بابی مورفی، مدیر ارشد فناوری اسنپ، می‌گوید: «هدف ما این است که مردم به‌جای غوطه‌ور شدن در فضای مجازی، از زمان خود در جهان به نحو احسن استفاده کنند.

آینه‌های واقعیت افزوده برای اولین بار در پاییز گذشته در محل نایک ویلیامزبورگ در نیویورک آزمایش شدند و به مشتریان این امکان را می‌دادند تا لباس‌های نایک را به صورت مجازی امتحان کنند و با انجام یک بازی واقعیت افزوده تخفیف کسب کنند. آزمایش موفقیت آمیز تلقی شد و اکنون نایک در حال استقرار این فناوری در فروشگاه های بیشتری در سراسر ایالات متحده است.

AR سال‌ها است که به فیلترها و لنزهای اسنپ چت (اصطلاح شرکت برای تجربیات واقعیت افزوده درون برنامه‌ای خود) کمک می‌کند، اما این استفاده‌های اضافی از این فناوری، جریان درآمدی بالقوه‌ای را برای اسنپ خارج از برنامه پلتفرم رسانه اجتماعی ایجاد می‌کند.

ماه گذشته، اسنپ خدمات AR Enterprise یا ARES را راه اندازی کرد و فناوری AR خود را به برندها می فروشد تا بتوانند از آن در برنامه ها، وب سایت ها و فروشگاه های خود استفاده کنند. آینه‌های AR در نایک و مردانه Wearhouse بخشی از ابتکار ARES هستند.

امروز، اسنپ اعلام کرد که در ماه‌های آینده مجموعه‌ای از ماشین‌های فروش واقعیت افزوده را با مشارکت کوکاکولا راه‌اندازی می‌کند. هنگامی که مشتریان دست خود را به سمت دستگاه تکان می‌دهند، «درگاهی» باز می‌شود که در آن می‌توانند یک نوشابه دریافت کنند، کالاها را بررسی کنند، جوایزی کسب کنند، و بازی‌هایی انجام دهند که همه با حرکات دست کنترل می‌شوند.

اسنپ ​​همچنین قابلیت‌های واقعیت افزوده جدیدی را در برنامه اسنپ چت خود برای 16 جشنواره موسیقی زنده در تابستان امسال راه‌اندازی می‌کند، از جمله Bonnaroo در تنسی، Governors Ball در نیویورک و Lollapalooza Paris. اعضای مخاطب می‌توانند از قطب‌نمای واقعیت افزوده و نقشه سه‌بعدی در داخل برنامه برای حرکت در جشنواره‌ها استفاده کنند. و مجموعه ای با DJ Kygo، همچنین در تابستان امسال، دارای تصاویر بصری انحصاری است که فقط از طریق AR قابل مشاهده است.