مدیر عامل Publicis Groupe در چین، M&A و برنامه ریزی برای بریتانیا

Publicis، سومین شرکت هلدینگ بازاریابی جهان از نظر درآمد، سال 2023 را درست مانند پایان سال 2022 آغاز کرد و رشد ارگانیک +7.1٪ در سه ماهه اول را ثبت کرد که پس از رشد 10.1٪ در سال 2022 تمام شد.

مدیرعامل آرتور سادون به Adweek می گوید که این شرکت فضای بیشتری برای رشد دارد و رشد 3 تا 5 درصدی را برای سال آینده پیش بینی می کند.

بخش عمده ای از رشد از طریق کسب و کار مشاوره دیجیتال Sapient (+11%) و بازوی بازاریابی مبتنی بر نتیجه Epsilon (+10%) حاصل شد که به افزایش 5.8 درصدی درآمد در ایالات متحده و 12.3 درصدی در سراسر اروپا کمک کرد. در مجموع، این دو شرکت که حدود 30000 متخصص فناوری و داده را استخدام می کنند، حدود یک سوم درآمد Publicis را تشکیل می دهند.

فرصت رو به رشد در چین

بازگشایی چین به دنبال محدودیت های طولانی مدت کووید-19 منجر به رشد ارگانیک در این کشور 3.7٪ شد.

سادون گفت: “چین بازار خیلی بزرگی برای کسی نیست، اما برای اکثر مشتریان ما بازار شماره دو است.”

دیدن اینکه Accenture یک بیانیه مطبوعاتی حتی قبل از استعفای رسمی آنت برای من اولین مورد است.

– آرتور سادون، مدیر اجرایی و رئیس، Publicis Groupe

این شرکت در سال 2022 قراردادهای رسانه ای با PepsiCo و Uniqlo به دست آورد و Wiredcraft مستقر در شانگهای را به مجموعه کارها اضافه کرد تا به توسعه قابلیت های تحول دیجیتال در کشور کمک کند. Publicis همچنین با مشتریان جهانی مانند McDonald’s و L’Oreal کار می کند و خدمات داده و فناوری خود را ارائه می دهد. استخدام های رهبری در ماه های اخیر در چین شامل جسیکا ژانگ به عنوان مدیر اجرایی آژانس رسانه ای استارکام و جین لین بادن به عنوان مدیر اجرایی APAC است.

ما شاهد شتاب چین و آسیا در سه ماهه بعدی هستیم. ما تیم برجسته‌ای داریم، بهترین قابلیت‌های بازار را داریم، در کسب‌وکارهای جدید شماره یک هستیم، و تنها کسی هستیم که واقعاً در بازار رشد می‌کنیم. آسیا و اقیانوسیه.

آینده برای انگلستان

در بریتانیا، که رشد ارگانیک 24 درصدی را عمدتاً به دلیل عملکرد Sapient شاهد بود، سادون به استعفای آنت کینگ، مدیر اجرایی کشور پرداخت که در حال حاضر، مستقیماً جایگزین نخواهد شد. کینگ قرار است به Accenture Song به عنوان رهبر ارتباطات جهانی آن بپیوندد.

سادون گفت: «مشاهده ارسال بیانیه مطبوعاتی اکسنچر حتی قبل از استعفای رسمی آنت، اولین مورد برای من است. سادون گفت که خروج کینگ بر عملکرد مدل کشور تأثیری نخواهد گذاشت.