مدیر ارشد داده Salesforce در مورد تنوع، نویسنده شدن و کمک به سایر پذیرفته شدگان

یک نویسنده منتشر شده

باتچلدر در طول دوران تحصیلی خود، با مدرک کارشناسی حسابداری از دانشگاه میامی، مدرک کارشناسی ارشد حسابداری در دانشگاه دریک، و MBA اجرایی از دانشکده بازرگانی هاروارد، در نقطه شیرین داده، فناوری اطلاعات و مقررات نشسته است.

او همچنین یک نویسنده منتشر شده است. اولین کتاب بتچلدر، یافتن خانواده، “تصادفی” بود و در سال 2020، در زمان اوج همه گیری کووید-19 منتشر شد.

بسیاری از پذیرفته شدگان داستان های واقعا سختی دارند

وندی بچلدر، افسر ارشد داده، نیروی فروش

باتچلدر که به عنوان یک نوزاد به فرزندی پذیرفته شده بود، شش سال پیش برای یافتن والدین بیولوژیکی خود سفری را آغاز کرد و تجربیات خود را در این فرآیند یادداشت کرد. به زودی، او متوجه شد که می‌خواهد به سایر فرزندخواندگان کمک کند تا به تجربیات خود امیدوار باشند و مجلات او را به کتاب تبدیل کنند.

او گفت: «فرزندخواندگی از درد و رنج شروع می‌شود. “بسیاری از پذیرفته شدگان داستان های واقعا سختی دارند.”

باتچلدر نمی دانست که او و همسرش دیوید، در نهایت سه فرزند و یک رشته حیوان خانگی را به فرزندی قبول خواهند کرد. به عنوان والدین، این به معنای ایفای نقش های متعدد از جمله راننده تاکسی و مادر تشویق کننده، حمایت از فرزندانش در رویدادهای ورزشی است.

اکنون، او مشغول کار بر روی دومین کتاب خود در مورد حاکمیت داده است که انتظار می رود اواخر امسال منتشر شود.

او گفت: “من نیاز دارم که بتوانم به افرادی که در تلاش برای ورود به فضای داده هستند کمک کنم.”

پیمایش چالش های حریم خصوصی و تنوع

افسران ارشد داده ها و افسران ارشد حریم خصوصی به عنوان “عموزاده های نزدیک” کار می کنند و اغلب مواضع تکمیلی برای مسئولیت های هر یک ارائه می دهند.

لیندزی فینچ، مدیر ارشد حریم خصوصی Salesforce، تمام تفسیرهای قانونی از قوانین و مقرراتی را که شرکت ملزم به رعایت آنها است، ارائه می دهد. در حالی که تیم 30 نفره Batchelder شرکت را قادر می سازد تا با این الزامات مطابقت داشته باشد.

بچلدر گفت: این شامل فرآیندهایی مانند “برچسب گذاری داده ها، طبقه بندی خودکار، سیستم ها و سیاست های موجودی، و اطمینان از اینکه شرکت در واقع می تواند از این مقررات پیروی کند” است.

او افزود، با این حال، پیمایش مجموعه ای از قوانین حفظ حریم خصوصی در سراسر ایالت یک چالش است، به ویژه برای یک شرکت B-to-B مانند Salesforce.

او گفت: “شما باید نه تنها به این فکر کنید که برای خدمات رسانی به مشتریان خود چه کاری انجام می دهید، بلکه باید به این فکر کنید که چه کاری انجام می دهید تا مشتریان خود را قادر به ارائه خدمات به مشتریان خود کنید.”