ماریان گامبلی درباره محورهای لحظه آخری فاکس صحبت می کند

ما احساس کردیم که صحنه بسیار از بزها اشباع شده است، اگر می خواهید با آنها تماس بگیرید [laughs].

مطمئناً، بزها در سراسر صحنه حضور داشتند.

شاید آن بز را برای سال آینده ذخیره کنیم.

شما هم روی صحنه به نکته ای اشاره کردید که آن را لغو نکردید. شما این کار را به صورت زنده و حضوری انجام می دهید. با این حال، مجریان دیگر مجازی شدند. آیا این تا به حال بخشی از گفتگو بود؟

هرگز بخشی از گفتگو نبود. ما سال گذشته مجازی کار کردیم و به نظرم نمایش مجازی خیلی خوب پیش رفت، اما فکر می‌کنم مردم واقعاً دلتنگ عنصر زنده شدند. بنابراین ما همه چیز را وارد کردیم. می خواستیم این را همه جانبه کنیم. ما می خواستیم این را سرگرم کننده تر و فراگیرتر کنیم. بنابراین ما همیشه قرار بود این کار را بدون توجه به هر اتفاقی انجام دهیم.

این برنامه ریزی شده بود، و من خوشحالم که به آن پایبند بودیم، صادقانه با شما. و من فکر می‌کنم فرمت ما، چون ترکیبی از مهمانی و ارائه داشتیم، می‌توانستیم ارائه را به هر نحوی تطبیق دهیم، در حالی که رقبای ما شاید نمی‌توانستند چون در یک میدان نشسته بودند، و باید با ارائه کامل پیش می‌رفتند. .

بدون تعداد زیادی از استعدادهای سرگرمی برای پشتیبانی از آن، ممکن است برای آنها سخت تر باشد که ارائه دهند. بنابراین در واقع کار کرد. به دلیل مکان برگزاری و نحوه تنظیم آن، در آخرین لحظه توانستیم کم و بیش خود را تنظیم کنیم.

در مورد مذاکرات و اینکه چگونه اعتصاب بر همه چیز تأثیر می گذارد، چه چیزی را می توانید به اشتراک بگذارید؟ بسیاری از مردم به بازگشت به اقتصاد در نیمه دوم فکر می کنند، اما اوضاع کجاست؟

من فکر می کنم همه در حال حاضر در حالت ارزیابی هستند. انتخاب های زیادی وجود دارد من فکر می کنم که اعتصاب فقط کمی کندی بر آن وارد کرده است. من فکر می کنم که نیلسن از داده های بزرگ و اندازه گیری آنها عقب نشینی کرده است. بنابراین من فکر می کنم همه در حال حاضر در یک لحظه مکث هستند. این هفته را پشت سر می گذاریم مردم سعی می کنند ببینند چه چیزی در بیرون وجود دارد، سعی می کنند ارزیابی کنند که برنامه های اعتصاب چه خواهد بود، تا چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. آن‌ها می‌خواهند همه گزینه‌های OTT یا CTV را ارزیابی کنند، که چگونه آن‌ها را کنار هم قرار می‌دهند.

بنابراین احساس می‌کنم در جایی که قبل از اعتصاب فعالیت زیادی وجود داشت، و واضح است که مکالمه نیلسن، سرعت کار را کاهش داد. مشتریان نیز در مورد اقتصاد محتاط هستند. بنابراین آنها کمی تمایلی به تعهد سریع ندارند. همه چیز در حال حاضر در حال تجدید نظر است، اما، بله، شما درست می گویید. همه ما ریکاوری نیمه دوم را پیش بینی می کنیم.

با اعتصاب نویسندگان، ممکن است شاهد از دست دادن GRP باشید، که فکر نمی‌کنم کسی پیش‌بینی کرده باشد. بنابراین ممکن است به این معنی باشد که مشتریان ممکن است پول خود را در جایی که می خواهند پایین نیاورند. من فکر می کنم همه اینها در حال حاضر در نظر گرفته شده است.