ماریان گامبلی درباره محورهای لحظه آخری فاکس صحبت می کند

این برنامه ماست صبح بعد، همه هنوز خیلی خوشحال هستند، بنابراین بله، [laughs] این طرح است.

شما کمی در مورد آن صحبت کردید، اما بازخورد تا کنون چیست؟ با ورود به این رویداد، در مورد اهمیت عنصر زنده صحبت کردید.

می خواستیم همه با هم باشند. ما از کووید گذشته بودیم. مردم شخصا برگشته اند. من فکر می کنم مردم قدرت ستاره را دوست دارند. مردم هیجان هفته پیش رو را دوست دارند. آنها ویترین را دوست دارند. آنها دوست دارند بخشی از چیزی باشند. و من احساس کردم که خیلی خوب بازی کرد. مردم از حضور در آنجا هیجان زده بودند. و بازخوردی که من دریافت کردم این بود که آنها هیجان زده بودند که می توانند با ما نیز همراه شوند.

بنابراین ایده قالب این بود، که یک ارائه وجود داشت، اما این یک طبقه باز بود، بنابراین وقتی ارائه به پایان رسید، با استعداد در هم آمیخت. اختلاط با مدیران اجرایی بود. و این بخش مهمی از این هفته است، برقراری ارتباط مجدد با یکدیگر. من فکر می کنم روشی که ما این کار را انجام دادیم باعث شد که این اتفاق بیفتد.

بنابراین شما در مورد فرمت صحبت کردید که عده ای از تماشاگران ایستاده بودند و برخی نشسته بودند. واضح است که گوردون رمزی در مورد ایستادن شوخی کرد و شما نیز با ایستادن شوخی کردید. آیا می توانید در مورد مکان جدید، تنظیمات و افکار خود به طور کلی صحبت کنید؟

ما می دانستیم که مردم احتمالاً از ایستادن شکایت خواهند کرد، اما ما عمداً ارائه را کوتاه نگه داشتیم تا آنها همیشه درگیر باشند و واقعاً در مورد ایستادن برای آن مدت طولانی فکر نکنند. همچنین تعداد زیادی صندلی برای افرادی که تصمیم به نشستن داشتند وجود داشت. اما اگر می‌خواستید واقعاً بخشی از اکشن باشید، و اکشن زیادی روی زمین در جریان بود، باید بایستید.

ما فقط برای خطاب به فیل در اتاق شوخی کردیم. من هیچ شکایتی نشنیدم زیرا همانطور که گفتم فکر می کنم ارائه سریع انجام شد. به سرعت حرکت کرد و سرگرم کننده بود. بنابراین فکر می کنم این مهم ترین بخش است.

خب، قطعاً تعامل زیادی وجود داشت، با درک جتر، A-Rod و مایکل استرهان که یادگاری‌های ورزشی امضا شده را در میان جمعیت پرتاب کردند. من حدس می‌زنم که این عنصر زنده است، زیرا آنها کمی سرکش بودند و قبل از اینکه قرار باشد توپ‌هایی را به میان جمعیت پرتاب می‌کردند.

وقتی شما چنین قدرت ستاره ای دارید، فکر می کنم می دانستیم درک جتر و A-Rod و Strahan سه نماد نیویورک هستند. بنابراین می‌دانستیم که تماشاگران احتمالاً دیوانه این سه نفر خواهند شد. احتمالاً این اولین بار است که Jeter در این مکان در انظار عمومی ظاهر می شود و شما باید افرادی را می دیدید که آن توپ ها را پس از پایان آن در دست داشتند.

بله، آنها کمی سرکش بودند زیرا فکر می‌کنم یک نفر به نوعی اسلحه را پریده است. اما این یک بخش سرگرم کننده از آن بود. این عنصر زنده است. من فکر می کنم همه فقط آن بخش از آن را دوست داشتند. ارین اندروز بیچاره سعی می کرد همه آنها را در یک ردیف قرار دهد. بنابراین من فکر می کنم آنها آن را دوست خواهند داشت. این زیبایی زندگی است. هیچوقت نمیدونی قراره چی بشه اما باید مردمی را می دید که آن توپ ها را در دست دارند. شما واقعاً فکر می کنید که آنها هدیه یک عمر را دریافت کرده اند.