ماریان گامبلی درباره محورهای لحظه آخری فاکس صحبت می کند

با مذاکراتی که پس از یک هفته پر حادثه آغاز شد، Adweek به نشست های پس از مرگ ما با رهبران فروش آگهی های ارائه شده ادامه می دهد.

مارک مارشال از NBCUniversal همه چیز را شروع کرد و در مورد همه چیز از تغییرات ناشی از خروج لیندا یاکارینو تا آن شوخی متمرکز بر توییتر از رویداد اولیه شرکت صحبت کرد. اکنون، ماریان گامبلی، رئیس بخش فروش تبلیغات، بازاریابی و مشارکت برند فاکس، در مورد انتقال فاکس به مرکز منهتن نیویورک و تغییرات لحظه آخری در ارائه ناشی از اعتصاب جاری انجمن نویسندگان آمریکا صحبت می کند.

همانطور که در مورد اکثر مجریان هفته اول اتفاق افتاد، اعتصاب تأثیر قابل توجهی بر فاکس داشت، به طوری که استعدادهای سرگرم کننده ترجیح دادند از خط اعتراض عبور نکنند. گامبلی توضیح داد که چگونه شرکت به لطف مشارکت تیم فروش خود، چرخید. و اگرچه برخی از بازاریابان این سوال را مطرح کردند که چرا چیدمان محل برگزاری Fox باعث شد بسیاری از شرکت کنندگان ایستاده باشند، به گفته گامبلی، همه اینها بخشی از اجرای یک نمایش زنده و همه جانبه بود.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.

Adweek: شما از طریق رویداد هفته اولیه موفق شدید. برنامه ریزی زیادی برای اینها انجام می شود. با نگاهی به گذشته، به چه چیزی افتخار می کنید؟

پاها: من به روشی که شرکت را به شیوه ای متفاوت ارائه کردیم، به روشی که تبلیغ کنندگان را وارد ارائه کردیم، افتخار می کنم. ما می خواستیم تفاوتی ایجاد کنیم که با آنها صحبت نمی کردیم. آنها بخشی از داستان ما هستند. آنها برای ما مهم هستند و ما می خواستیم آنها این را درک کنند.

به همین دلیل آنها با ما ایستاده بودند و به سبک سالنی نمی نشستند. و من فکر می کنم که به خوبی طنین انداز شد. افتخار کردم. ما بسیار متاسفیم که استعداد سرگرمی ما آشکارا نیامد. اما ما نمایش خوبی از ورزش و اخبار داشتیم، بنابراین از این بابت احساس راحتی کردیم. ما توبی را در جلو قرار دادیم تا اهمیت آن را در مجموعه خود به نمایش بگذاریم.

ما گوردون را داشتیم [Ramsay] آنجا که فوق العاده بود و او در واقع چند بار بیرون آمد. و او برای شرکت ما برای ما بسیار مهم است. بنابراین دوباره، احساس می‌کردیم که ارائه‌ای جامع بود، و به تبلیغ‌کنندگان نشان دادیم که چرا متفاوت هستیم.

اکنون که ارائه به پایان رسیده است، آیا سال آینده شما را در هفته پیش رو خواهیم دید؟