فصل مسابقات قهرمانی ورزشی NBC “Moved by Pods” خواهد بود

پس از دربی خیره کننده کنتاکی در سال گذشته که توسط ریچ استرایک 80-1 شکست خورد، NBC Sports و شرکت جابجایی و ذخیره سازی Pods فرصتی را دید.

Pods اکنون اسپانسر ارائه کننده مجموعه فصل قهرمانی NBC Sports است که از شنبه از چرچیل داونز آغاز می شود.

کمپین چند وجهی، “فصل قهرمانی NBC Sports Moved by Pods” در مجموعه ای از رویدادهای ورزشی داخلی و بین المللی که با هم به بازار عرضه می شوند، نمایش داده می شود. اینها شامل املاک گلف مانند مسابقات آزاد و قهرمانی ایالات متحده، تور دو فرانس، ایندی 500، پریکنس استیک و تنیس آزاد فرانسه است.

یکی از مؤلفه‌های اصلی کمپین، «حرکت بزرگ»، دارای یک پیوند ورزشی طبیعی است و در تمام رویدادهای فصل قهرمانی نمایش داده می‌شود، اگرچه اجرا متفاوت است.

مخصوصاً برای دربی، «حرکت بزرگ» پادز اسپانسر تجزیه هوایی قبل از مسابقه برد سال گذشته توسط ریچ استرایک خواهد بود که حرکت بزرگی را برای شکست دادن شانس انجام داد.

پیتر لازاروس، مدیر فروش تبلیغات ورزشی NBC، به Adweek گفت: «پادز چند سالی است که شریک NBC است، و همانطور که شرکت آنها رشد کرده است، آنها به ما کمک کرده اند تا به آنها کمک کنیم مخاطبان زیادی را به روش های منحصر به فرد پیدا کنند.

Pods همچنین پوشش هوایی کنتاکی دربی را در طول روز به عنوان یکی از محتوای محتوای متعدد خود ارائه می دهد. ادغام های دیگر شامل تبلیغات خطی و دیجیتال ملی، ویژگی های درون بازی و گنجاندن نام تجاری/پیام در سراسر کمپین مصرف کننده است.

اگرچه بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است Pods را به عنوان یک شرکت ذخیره سازی تصور کنند، اکثر درآمد آن از تجارت جابجایی آن حاصل می شود. با کمپین جدید “Moved”، هدف این است که تجارت متحرک را بیشتر به عنوان بخشی از برند خود ایجاد کند.

لازاروس گفت: “نقطه مرجع در آن این است که فصل قهرمانی توسط Pods حرکت می کند.” “اغلب اوقات “ارائه شده توسط” یا “تأمین شده توسط” یا “به شما آورده شده است”، اما “انتقال توسط” یک راه عالی برای پیوند IP آنها و IP ما با هم بود.”

اگرچه این همکاری با رویداد گلف The Players آغاز شد، دربی کنتاکی به عنوان نقطه اصلی راه اندازی خواهد بود. Pods در سراسر NBC، Peacock، USA Network، Golf Channel، برنامه‌نویسی NBC News، و پلتفرم‌های اجتماعی و دیجیتال، و همچنین ویژگی‌های درون برنامه‌ای، تبلیغات برند و بیلبوردها پخش خواهد شد.