فصل مسابقات قهرمانی ورزشی NBC “Moved by Pods” خواهد بود

در چرچیل داونز، طرفداران مسابقه می توانند انتظار داشته باشند که ده ها ظروف قابل حمل Pods را ببینند تا به ذخیره سازی در محل کمک کنند.

لازاروس گفت: «همچنین تأثیر اضافی چرچیل داونز در حال ساخت و سپس استفاده از Pods به عنوان یک شریک برای کمک به آنها برای ذخیره و در نهایت جابجایی امکانات وجود دارد. ما آن را هم با فیلم های هوایی خود و هم با این لحظات ارگانیک در پخش ضبط خواهیم کرد.»

فرصت های فروش تبلیغاتی بزرگ

دربی از نظر تاریخی پربیننده ترین رویداد ماه مه است و NBC امسال نزدیک به هشت ساعت پوشش برنامه ریزی کرده است. این رویداد به طور متوسط ​​در سال 2022 نزدیک به 16 میلیون بیننده و در 15 سال گذشته 15 میلیون بیننده داشت.

پوشش روز دربی شامل 9 مسابقه در سراسر NBC و Peacock در روز شنبه از ظهر خواهد بود. و در روز جمعه، یک بلوک پنج ساعته از مسابقات کنتاکی اوکس در ساعت 1 بعد از ظهر در ایالات متحده آمریکا و Peacock آغاز می شود. برای اولین بار، Telemundo Deportes پوشش خبری دربی کنتاکی را ارائه خواهد کرد که از شنبه ساعت 6:30 بعد از ظهر در یونیورسو آغاز می شود.

اگرچه NBC Sports همیشه به دنبال دسته‌های تبلیغاتی جدید است، Lazarus فرصت‌هایی را در رویدادهای زنده و ادغام مارک‌ها با ویژگی‌های خود به روش‌های ارگانیک می‌بیند، به‌ویژه که مخاطبان پخش طاووس یک مصرف‌کننده بدون تکرار و جوان‌تر را فراهم می‌کنند.

NBC Sports موجودی تبلیغات دربی کنتاکی را به فروش رسانده است، که لازاروس گفت نشان دهنده ادامه حمایت تبلیغ کنندگان از ورزش های زنده است.

لازاروس گفت: «ما در سراسر جهان تقاضا را از دسته های مختلف، از خودرو گرفته تا کالاهای بسته بندی شده، تا الکل و نوشیدنی مشاهده کرده ایم. ما تعداد زیادی حساب کاربری جدید داریم، افراد جدید در ملک، از بیمه گرفته تا داروسازی و عینک آفتابی.