J Balvin عنوان NewFront Pitch Vevo را به عنوان نیروگاه FAST عنوان می کند

در ارائه NewFront Vevo در روز پنجشنبه، این شرکت زنگ‌ها و سوت‌های جدیدی را بدون انحراف از مسیری که چندین سال است به تبلیغ‌کنندگان ارائه می‌دهد، ارائه کرد: Vevo یک منبع پردسترس و ایمن از موجودی تلویزیون متصل است.

این رویداد که در سالن سونی در نیویورک برگزار شد، هنرمند موسیقی لاتین جی بالوین را به عنوان سرفصل آن معرفی کرد. بالوین علاوه بر چندین آهنگ موفق، آهنگی را اجرا کرد که هنوز منتشر نشده است.

Vevo خود را به عنوان بزرگترین شبکه FAST (رایگان، با پشتیبانی از تبلیغات) در ایالات متحده معرفی کرد و به دنبال متمایز کردن خود از سایر ارائه‌های CTV بود و اشاره کرد که محدودیتی در تقاضای اشتراک ندارد. به عنوان مثال، این شرکت تاکید کرد که دو موزیک ویدیوی تیلور سویفت که روی پلتفرم زنده هستند، از بسیاری از فیلم‌های اصلی تلویزیونی مانند Bachelor in Paradise بازدید بیشتری داشتند.

راب کریستنسن، معاون فروش و توزیع جهانی ایالات متحده، گفت: «ویدیوهای موسیقی برای صفحه تلویزیون ساخته شده اند و سزاوار این پایه هستند. وی افزود که Vevo دارای کتابخانه ای با بیش از 800000 موزیک ویدیو است و بیش از 15 موزیک ویدیو را در هفته نمایش می دهد.

Vevo همچنین از این ارائه برای پرده برداری از کانال های توزیع جدید، خطوط برنامه نویسی و ارائه داده هایی که ویژگی های موجود را تکمیل می کنند، استفاده کرد.

پلتفرم پخش موزیک ویدیو، متعلق به گروه موسیقی یونیورسال و سونی موزیک انترتینمنت، اکنون از طریق فیلو توزیع خواهد شد و تعداد شرکای توزیع خود را به بیش از 30 نفر رساند.

Vevo در حال گسترش فهرست کانال های FAST برنامه ریزی شده خود است و Vevo Alt & Indie، Vevo Dance & Electronic و Vevo 2010s را اضافه می کند. علاوه بر این، استریمر در حال پخش ویژگی های Vevo است، یک کانال موضوعی که بین کانال های فرهنگی و تعطیلات می چرخد، مانند ماه تاریخ سیاه، ماه تاریخ زنان، 4 جولای و هالووین.

این شرکت گزارش داد که کانال های FAST در سال گذشته 25 درصد مخاطبان خود را افزایش دادند.

علاوه بر این، Vevo در حال افزایش داده های ارائه شده خود است. Vevo Intelligence قبلاً از داده‌های آهنگ و متن استفاده می‌کرد تا یک تبلیغ را با مرتبط‌ترین موزیک ویدیو جفت کند، اما اکنون از داده‌های بصری اختصاصی، کمپین‌های گذشته و معیارهای صنعت برای افزایش ارتباط استفاده می‌کند.

در نهایت، در تنها معرفی محصول جدید این رویداد، Vevo یک استودیوی محتوای مارک دار به نام On Set را معرفی کرد که در حال حاضر در حال توسعه است.

Vevo در سال 2009 تاسیس شد و در ابتدا با YouTube مرتبط بود. از آن زمان، تمرکز خود را بر CTV تغییر داده است: 50٪ از درآمد Vevo از CTV در سال 2022 حاصل شده است، در حالی که تنها 4٪ در سال 2020 بود.