مدیر ارشد حریم خصوصی آلبرتسونز خرده فروش در مورد خوانا کردن خط مشی ها و شروع کار در ناسا

ربکا شور یک مسیر شغلی غیر سنتی را در زمینه حقوقی انتخاب کرد، مسیری که آسمان در آن حد بود.

شور پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق فرانسیس کینگ کری دانشگاه مریلند در سال 2006، به جای کار در یک شرکت حقوقی، تصمیم گرفت به سازمان ملی هوانوردی و فضایی (ناسا) بپیوندد.

در ناسا، او به عنوان یک منبع مشاور مسئول برنامه جامع امنیت اطلاعات و حریم خصوصی آژانس استخدام شد، نقشی که باعث شد او از نزدیک با کارمندان آژانس همکاری کند.

اما، وقتی فرصتی پیش آمد، شور متوجه شد که اشتیاق خود را در ایجاد چارچوب های سیاست نهفته است.

مدیر وقت او به Shore گفت: «فکر می‌کنم چیزی دارم که شما کاملاً دوستش خواهید داشت». و به زودی، او در حال تهیه پیش‌نویس خط‌مشی و مستندات فرآیند، از جمله توسعه رویه‌های پاسخ به نقض حریم خصوصی ناسا، ایجاد فرآیندهای ارزیابی مرتبط با حریم خصوصی و توسعه ماژول‌های تمرین و آموزشی بود.

شور که به زودی دومین فرزندش را در طول مصاحبه اش با Adweek به دنیا می آورد، گفت: «لحظه ای که فهمیدم اشتیاق من در اینجا نهفته است، درگیر شدم. و این همان کاری است که من می‌خواستم برای بقیه دوران حرفه‌ای‌ام انجام دهم.»

به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و مدیر ارشد حریم خصوصی در خرده‌فروش Albertsons، Shore وظایف متعددی را بر عهده دارد، از جمله برنامه‌ریزی استراتژیک برای سال مالی جدید، که بر حفظ حریم خصوصی داده‌ها، توسعه سیاست و برنامه‌ریزی عملیاتی تمرکز دارد. در این راستا، او استفاده از فناوری حفظ حریم خصوصی را ارزیابی می‌کند، با امنیت اطلاعات همکاری نزدیکی می‌کند و برنامه‌های حفظ حریم خصوصی جدیدی را برای مشتریان خود که 34 میلیون نفر از آنها اعضای وفادار هستند، به ازای درآمد ایجاد می‌کند.

اخیراً، Shore بر ارزیابی مسائل مربوط به حریم خصوصی موبایل دیجیتال و توسعه و اجرای راه‌حل‌هایی که الزامات جهانی را برآورده می‌کنند، مانند مقررات حفاظت از داده‌های عمومی (GDPR) تمرکز کرده است.

اکنون آلبرتسونز شرکتی با درآمد سالانه 77.65 میلیارد دلار در سال 2022 است که بر اساس درآمدهایش 3.15 درصد نسبت به سال 2021 افزایش داشته است. طبق گزارش رسانه رادار، این شرکت در سال گذشته کمتر از 100 میلیون دلار برای تبلیغات در تلویزیون های دیجیتال، چاپی و ملی هزینه کرده است.

در همین حال، ادغام 24.6 میلیارد دلاری Albertsons و The Kroger Co. که در حال حاضر برای کسب تاییدیه نظارتی تلاش می‌کنند، این جفت را به یک دو قطبی در رسانه‌های خرده‌فروشی تبدیل می‌کند – بخشی که در حال افزایش قدرت بازار تبلیغات است. کل درآمد حاصل از فروش آگهی های خرده فروشی در ایالات متحده در سال جاری با 31 درصد افزایش به 40.81 میلیارد دلار خواهد رسید. به گفته شرکت تحقیقات بازار Insider Intelligence، این سه برابر هزینه سال 2019 است.