یک چیز واضح است – قانون حفظ حریم خصوصی دادههای ایالات متحده امروز به اندازه کافی برای محافظت واقعی از دادههای افراد انجام نمیدهد و، که آن را پیچیدهتر میکند، مصرفکنندگان نمیدانند چگونه از دادههایشان استفاده میشود یا به چه چیزی رضایت میدهند، در نتیجه احساس آزار میکنند. ، درماندگی و بی اعتمادی.
به عنوان صنعتی که ارزش فزایندهای برای دادهها قائل است، ضروری است که تبلیغکنندگان در فراتر از قوانین پیشرو باشند تا شیوههای تجاری اخلاقی را در جمعآوری، ذخیرهسازی، استفاده و اشتراکگذاری دادهها بگنجانند. هم قانون حفظ حریم خصوصی داده ها و هم اخلاقیات داده ها نقش مهمی در دنیای مبتنی بر داده ما ایفا می کنند و با درک و پذیرش هر دو، کسب و کارها می توانند خود را برای ارتقاء تأثیر اجتماعی مثبت و نتایج کسب و کار قرار دهند.