سرگرمی مارک دار بیش از یک شعار نام تجاری در اسکریپت است

بنابراین، چگونه می توانم نام تجاری خود را وارد فصل بعدی Emily در پاریس در نتفلیکس کنم؟ نه فقط قرار دادن محصول، بلکه چیزی شبیه کاری که مک دونالد با مک باگت خود انجام داد؟ اما کمتر آشکار [and] معتبرتر؟» اینها سوالاتی هستند که بیشتر از اینکه امیلی لباس هایش را عوض کند، یا سیلوی یکی از چهره های زن فرانسوی پژمرده اش را از من پرسیده اند.

چیز جدیدی در مورد سرگرمی های مارک دار وجود ندارد. ما شاهد ظهور محصولات تجاری در تعداد بی‌شماری از فیلم‌های هالیوودی، از فرنچایز باند تا فیلم لگو بوده‌ایم. همه ما می دانیم که سریال های سریال برای فروش صابون ساخته شده اند. ما در بسیاری از برنامه های استعدادیابی شبکه شاهد یک فنجان مارک دار روی میز بوده ایم که دیگر به سختی متوجه آن می شویم.

برندها در بسیاری از موارد به عنوان حامیان برنامه در پخش‌کننده‌های اصلی ظاهر شده‌اند: به عنوان تهیه‌کننده‌های ظریف در مستندهای نمایشی هدفمند (به پدران و Unilever، 5B و Johnson & Johnson فکر کنید)، به‌عنوان صاحبان رسانه‌هایی که کانال‌های برند خود را اداره می‌کنند (ردبول) و مانند بازاریاب هایی که از IP نمایش برای ایجاد آگاهی استفاده می کنند. قرار دادن محصول، قرار دادن پایه، قرار دادن مجازی، AFP، BFP، محتوای مارک، سرگرمی مارک و غیره وجود دارد. اساساً، برندها می توانند مانند بازیگران، نوازندگان و سازندگان، مشاغل متنوعی را در زمینه سرگرمی ایجاد کنند.

بیش از هر چیز دیگری، برندها می‌خواهند در محتواهای تعریف‌کننده فرهنگ، چه در پخش‌کننده‌ها یا فیلم‌های پرفروش در سینماها، نقش اول و محوری داشته باشند. و یک جایزه اگر در هر دو باشید.

در مطالعه‌ای که اخیراً توسط UTA IQ انجام شد، دریافتیم که نمایش‌های سینمایی می‌توانند علاقه طولانی‌مدت بیشتری را برانگیزند، به طوری که فیلم‌ها پس از پخش جریانی، برای دومین بار مورد توجه قرار می‌گیرند. اما برای تبدیل شدن به بخشی از داستان سرایی معتبر، برندها باید با شخصیت‌های پویا مرتبط شوند و به روشی یکپارچه در محتوا ادغام شوند. با این حال، انجام این کار همیشه واضح نیست.

به عنوان مثال، نتفلیکس به طور رسمی با برندها برای حضور در برنامه های خود مذاکره نمی کند (اگرچه معرفی تبلیغات آنها ممکن است این را تغییر دهد). با این حال، آنها تولیدکنندگانی را که با مارک‌ها سروکار داشته‌اند تحمل می‌کنند و سلب مسئولیت قرار دادن محصول را در نمایشگاه قرار می‌دهند.

به نظر می رسد آمازون آماده ازدواج با کلیسا و ایالت است. گمان می‌کنم به زودی، بینندگانی که محتوای Prime را تماشا می‌کنند، می‌توانند اقلامی را که روی صفحه دیده‌اند، از طریق عملکرد خرید آمازون خریداری کنند.

Hulu یک تیم تجاری دارد که در مورد هزینه‌های رسانه‌ای در سطحی که از تبلیغات پشتیبانی می‌کند مذاکره خواهد کرد. در نهایت، می‌توانید بسیاری از محصولات اپل را در Apple TV و محصولات Disney را در Disney+ مشاهده کنید.

با این حال، پیمایش در مناظر به تخصص و تجربه نیاز دارد. ما از داده‌های اختصاصی آژانس خود و دسترسی منحصربه‌فرد به فیلم، تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال، بازی‌های ویدیویی، موسیقی و موارد دیگر استفاده می‌کنیم تا شغل مشتریان برندمان را در زمینه سرگرمی به گونه‌ای که گویی ستاره‌های A-list هستند، مدیریت کنیم.

در اینجا چند دستورالعمل ساده در مورد نحوه ساخت آن در هالیوود در صورتی که یک برند هستید، آورده شده است.

از سازندگان شروع کنید

آنها نوسان دارند. داشتن رابطه با راهنما یا استعدادهای پیشرو، راهی عالی برای اطمینان از اینکه برند به روشی یکپارچه در IP بافته شده است. بهترین ادغام ها آنقدر بخشی از داستان سرایی طبیعی است که هیچ تفاوتی با روایت ندارد که محتوا توسط یک برند تامین شده است.