دیوید کنی، مدیرعامل نیلسن در مورد Nielsen One و اعتباردهی مجدد

پس از از دست دادن اعتبار شخص ثالث خود در اواخر سال 2021، چند سال سخت برای نیلسن بود.

اگرچه شورای رتبه بندی رسانه ها (MRC) اواخر سال گذشته تایید کرد که وضعیت شرکت اندازه گیری به حالت تعلیق باقی مانده است، نیلسن سخت تلاش کرده است تا اعتماد خریداران و فروشندگان را جلب کند. در حال حاضر در حال ارائه راه حل جدید صنعت متقابل خود، Nielsen One است که در نهایت جایگزین ارزهای قدیمی C3 و C7 خواهد شد.

پیش از آغاز سال 2023، Adweek با دیوید کنی، مدیرعامل Nielsen تماس گرفت تا جدیدترین‌ها را در مورد Nielsen One، وضعیت اعتبار آن و نحوه موقعیت‌یابی شرکت در بازار بیاموزد.

این مصاحبه برای وضوح ویرایش و فشرده شده است.

Adweek: در مورد Nielsen One چگونه فکر می کنید، و چگونه آن را با دیدگاه بزرگتر شرکت مطابقت می دهد؟
دیوید کنی: ما همیشه تکامل داشته ایم…