سرگرمی مارک دار بیش از یک شعار نام تجاری در اسکریپت است

آن صحنه در نیلوفر آبی را به خاطر دارید که در آن تانیا مک کووید باشکوه در حال سوار شدن بر وسپا در امتداد جاده های پر پیچ و خم سیسیل است؟ کاملاً معتبر بود اما تصادفی نبود. مایک وایت (خالق نمایش) و جنیفر کولیج هر دو مشتری UTA هستند. تیم بازاریابی سرگرمی و فرهنگ آژانس همچنین نماینده Piaggio، شرکت تولید کننده Vespa است.

یک شاخه زیتون را برای ذینفعان گسترش دهید

بهترین ادغام ها همیشه هزینه های زیادی ندارند. اتاق‌های نویسندگان را با اعتبار هدیه می‌دهیم تا نام تجاری شما در ذهن شما باشد یا با طراحان تولید نمایش و استادان برنامه همکاری کنید تا محصول خود را به آنها مبادله کنید. UTA اسکریپت‌ها را اسکن می‌کند تا فرصت‌های عالی برای ظاهر شدن برندها را پیدا کند و از تولیدکنندگان فراخواند تا رقبا را جایگزین کنند. نام تجاری شما ممکن است به طور غیرمنتظره ای در نمایشگاه ظاهر شود.

محصول را «اینجا» درج کنید، نه آنجا

قرار دادن محصول بخشی است که شما برای آن پول پرداخت می کنید، و می توانید دقیقاً در مورد نحوه ظاهر شدن نام تجاری خود – چه کسی آن را مدیریت می کند، برای چند ثانیه و در چه نقطه ای از نمایش، نظر بدهید. شما یا آژانس شما می توانید با شرکت تولید و/یا پلتفرم برای تحقق این امر مذاکره کنید (مشروط به رعایت). قیمت متفاوت است، اما اگر می خواهید در نمایش هایی مانند امیلی در پاریس حضور داشته باشید، انتظار شش رقمی را داشته باشید.

شما همچنین می توانید محصول خود را پس از اتمام تولید وارد کنید. آمازون در حال حاضر در حال آزمایش سرویس قرار دادن محصول مجازی خود است. درج‌ها آنقدر واقع‌گرایانه هستند که هرگز نمی‌دانید در عکس اصلی نبوده‌اند.

برای دیدن موفقیت مشترک به بازار بپردازید

بازاریابی مشترک به شما امکان می دهد قدرت IP را ربوده و مخاطبان را هم به سمت برند خود و هم به سمت امتیاز IP سوق دهید. UTA یکی از اولین قراردادهای بازاریابی مشترک با نتفلیکس را در فصل دوم Stranger Things با Lyft فعال کرد. با فصل بعدی Stranger Things، تیم بازاریابی با پلتفرم و شرکت کوکاکولا همکاری کرد تا New Coke را از پشت خط داستانی سریال راه اندازی کند.

پخش‌کننده‌ها در پشتیبانی بازاریابی پیشرفت می‌کنند، ارائه می‌کنند که خلاقیت با IP همگام باشد، و همراستایی با برند واقعی وجود دارد. می‌توانید فعالیت‌های خود را در مناطق مختلف تنظیم کنید (فقط برای جایی که نام تجاری شما وجود دارد، پرداخت کنید، حتی اگر نمایش به مخاطبان جهانی برسد)، که به این معنی است که کنترل بیشتری بر خروجی خود خواهید داشت.

از خلاقیت استراتژیک حمایت کنید

یک توزیع کننده کمیسیون های اصلی خود را تنظیم می کند، اما اکتساب ها قطعاتی از محتوایی هستند که از قبل وجود داشته اند (و به طور کامل توسط شخص دیگری تامین مالی شده اند) که پخش کننده برای قرار دادن در سرویس آنها خریداری می کند. بدون ویرایش مجدد، کنترل نحوه ظاهر یک نام تجاری در محتوای نهایی غیرممکن است.

AB InBev این مدل را با نمایش Beer Masters خود که در چرخ فلک آمازون پرایم قرار داد، تغییر داد و از حضور آن با خرید رسانه ای حمایت کرد.

رویای بزرگ

همکاری اخیر UTA بین نتفلیکس و جنرال موتورز به این معنی است که خودروهای برقی جنرال موتورز در برنامه‌ها و فیلم‌های اصلی نتفلیکس در طول سال آینده و پس از آن دیده خواهند شد. جنرال موتورز از نظر مشخصات برنده است و نتفلیکس به برخی از اهداف پایداری خود دست می یابد.

و اکنون سخت‌ترین چالش از همه وجود دارد: چگونه برای سرگرمی‌های برند شگفت‌انگیزی که به‌تازگی به دست آورده‌اید ارزش قائل می‌شوید و به مدیر عامل خود اجازه می‌دهید که قوی‌تر و آینده‌نگرتر از هر نقطه 30 ثانیه‌ای است؟