سرگرمی مارک دار بیش از یک شعار نام تجاری در اسکریپت است

ادغام نام تجاری اندازه‌گیری کمی مانند تبلیغات سنتی را ندارد و پخش‌کننده‌ها می‌توانند در به اشتراک گذاشتن داده‌های مخاطبان خود نگران باشند. احتمال ارتقای برند بیشتر از فروش مستقیم است (تا زمانی که تجارت الکترونیک بخشی جدایی ناپذیر از محتوا باشد، اما این موضوع کاملاً دیگری است). شما همچنین می توانید تحقیقات کیفی در مورد شراکت خود را سفارش دهید، و گوش دادن اجتماعی می تواند برخی از معیارها را ایجاد کند.

ضرورت برندها برای دستیابی به مخاطبان واقعاً درگیر در پلتفرم هایی که در آن زمان می گذرانند، در نهایت به ایجاد معیارهای دریافت شده توسط صنعت برای بسیاری از شیوه های سرگرمی های مارک دار کمک می کند. به علاوه، از آنجایی که آژانس‌ها، شرکت‌های تولیدی و توزیع‌کننده‌های بیشتری متخصصانی را برای مدیریت آن استخدام می‌کنند، و نهادهای صنعتی بیشتری در این فضا کار می‌کنند، سرگرمی‌های برند زودتر می‌توانند به یک راه‌حل اصلی برای تجارت تبدیل شوند.

این داستان بخشی از بسته دیجیتالی Adweek Finding the Customer است که تلاش‌های بازاریابان را برای اندازه‌گیری و ردیابی دقیق رفتارها و تعامل مصرف‌کننده در حال تکامل نشان می‌دهد.