رئیس جهانی بازاریابی HSBC در ایجاد اعتماد مشتری

مرحله بعدی این کمپین شامل سفیران برندهایی مانند اما رادوکانو قهرمان تنیس بریتانیا، برایان اودریسکول بازیکن سابق اتحادیه راگبی ایرلند، برایان هابانا بازیکن سابق اتحادیه راگبی آفریقای جنوبی و استفانی کوولیر بازیکن سابق راگبی 7s هنگ کنگ و نماینده ملی نتبال است.

با این حال، این فعال‌سازی اینفلوئنسر چند بازاری آن است که ثابت می‌کند گام بزرگی به جلو برای استراتژی بازاریابی بانک خواهد بود، زیرا مهاجران حرفه‌ای، سرمایه‌گذاران بین‌المللی و دانشجویان بین‌المللی را هدف قرار می‌دهد. این شامل معرفی The Unforeign Exchange، یک جامعه آنلاین است که به افرادی که در حال نقل مکان هستند، اجازه می دهد تا با افرادی که قبلاً در آنجا زندگی می کنند تعامل داشته باشند و بینش های محلی را مبادله کنند.

جامعه، در کنار سفیران برند، می‌توانند برای سرگرمی‌ها ایده‌های خود را مبادله کنند و به یکدیگر در مسائلی که با HSBC با هدف “ارائه فراتر از” تجربه بانکی با آن مواجه هستند، کمک کنند.

Ng اظهار داشت: “ما در حال دو برابر کردن تأثیرگذاران هستیم.” ما یک کمپین اینفلوئنسر جهانی به یکباره انجام نداده‌ایم، بنابراین من واقعاً برای سر و صدایی که در بازار ایجاد خواهد کرد بسیار هیجان‌زده هستم.»
بینش‌هایی قبلاً توسط کارشناسان، کارکنان HSBC و اینفلوئنسرهای منتخب ایجاد شده است تا به مشتریان کمک کنند وقتی به خانه‌های جدید خود می‌رسند، پای خود را پیدا کنند.

اینفلوئنسرهای کلان درگیر شامل Oti Mabuse از Strictly Come Dancing، Niharika NM، Kayo Daniel، Bret and Evey، و Elaine Li هستند که محتوای آنها در ماه آینده از طریق کانال های خودشان توزیع خواهد شد.

Ng ادامه داد: “ما با این تأثیرگذاران کلان کار می کنیم تا سفر و تجربیات خود را از زندگی در خارج از کشور به اشتراک بگذاریم و چیزهایی را که آرزو دارند در مورد زندگی در خارج از کشور به آنها گفته شود.”

به عنوان یک بانک، ما همچنین می خواهیم با مشتریان خود در جایی که هستند ارتباط برقرار کنیم و بسیاری از آنها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند.

– استفانی نگ، مدیر عامل، رئیس جهانی بازاریابی، بانکداری خرده فروشی، HSBC

این مسئله ای است که نگ به طور مستقیم می داند که از کشور مادری خود مالزی برای کار به سنگاپور و اکنون به هنگ کنگ نقل مکان کرده است.

«وقتی مرزها را جابه‌جا می‌کنید، می‌خواهید آن حس تعلق را احساس کنید. این بینش استراتژیک بود که به ما کمک کرد تا کمپین کلی را تنظیم کنیم.» او توضیح داد. وقتی به هنگ کنگ نقل مکان کردم، می خواستم فرهنگ و تفاوت های ظریف محلی را درک کنم. برای من، پیروی از یک اینفلوئنسر در بازار که می‌توانست راهنمایی‌هایی به من بدهد که چگونه وقتی به یک کافی شاپ محلی می‌روم، واقعاً به من کمک کرد.»

Ng فرآیند انتخاب شرکای اینفلوئنسر برای کمپین HSBC را «سخت‌گیرانه» توصیف می‌کند و به دنبال افرادی با تجربیات واقعی زندگی می‌شود که می‌توانند از نقل مکان زندگی خود به اشتراک بگذارند. اعتبار کلیدی بود. همچنین میزان دنبال‌کردن آن‌ها و همچنین تعامل آن‌ها با مخاطبانشان ارزیابی شد.