رئیس جهانی بازاریابی HSBC در ایجاد اعتماد مشتری

حرکت به یک کشور جدید می تواند یک استقامت باشد. اگر ویزا نیست، اقامت، هزینه های جابجایی یا برنامه ریزی برای یک زندگی جدید است.

HSBC که قبلاً خود را به عنوان “بانک محلی جهان” توصیف می کرد، قصد دارد با خدمات جدید خود مسائل مالی را از مشتریان دور کند. و HSBC از طریق آخرین کمپین خود، استراتژی بازاریابی تأثیرگذار خود را برای تقویت پیام رسانی خود تقویت خواهد کرد.

Stephanie Ng، مدیر عامل و رئیس بازاریابی جهانی برای توضیح داد: “با توجه به این واقعیت که ما یک ردپای جهانی بسیار قوی داریم، احساس می کنیم که نقشی داریم که باید با ردپای جهانی که داریم به مشتریان خود خدمات بسیار بهتری ارائه دهیم.” بانکداری خرده فروشی در HSBC

صرافی غیر خارجی

این بانک اخیراً فاز دوم کمپین خود را برای جذب مشتریانی که به خارج از کشور نقل مکان کرده‌اند و ترویج راه‌اندازی جامعه جدیدی به نام «صرافی غیر خارجی» منتشر کرده است. این بخشی از جاه طلبی HSBC برای دو برابر کردن مشتریان بین المللی خود در پنج سال آینده است.

فاز اول که در ماه مارس منتشر شد، نشان می‌دهد که چگونه مهاجرت به خارج از کشور می‌تواند یک تجربه غنی‌کننده زندگی همراه با مسائل مالی و عاطفی باشد. HSBC برای کمک به مشتریان خود برای غلبه بر هرگونه محدودیت مالی، شش محصول و خدمات را برای پشتیبانی از جابجایی هنگام ورود به کشور جدید و ارائه دسترسی 24 ساعته به پشتیبانی مالی ارائه کرد.

ما یک کمپین اینفلوئنسر جهانی به یکباره انجام نداده‌ایم، بنابراین من واقعاً برای سر و صدایی که در بازار ایجاد خواهد کرد بسیار هیجان‌زده هستم.

– استفانی نگ، مدیر عامل، رئیس جهانی بازاریابی، بانکداری خرده فروشی، HSBC

این کمپین خارجی شامل نمایش‌های زنده، OOH، رادیو، جستجو و کانال‌های اجتماعی متعلق به آن، ارتباطات داخلی و خارجی، مطالعات موردی و نظرات ذینفعان کلیدی HSBC است.

این در سراسر استرالیا، ایالات متحده، هنگ کنگ، سنگاپور، هند، بریتانیا، سرزمین اصلی چین، CIIOM و امارات متحده عربی اجرا شد که در مرحله دوم هدف قرار خواهند گرفت.

به گفته Ng، مرحله اول منجر به بیش از 300 پوشش، افزایش ترافیک وب سایت 411٪، در حالی که 76٪ از افرادی که برنامه را در وب سایت شروع کردند، این فرآیند را تکمیل کردند.

Ng می‌گوید: «وقتی یک کمپین راه‌اندازی می‌کنید، وقتی با یک انفجار بزرگ بیرون می‌روید عالی است، اما چیزی که واقعاً مهم است این است که همیشه نیاز به بهینه‌سازی مداوم دارید.»

صرافی غیرخارجی از طریق حساب اینستاگرام HSBC اجرا می‌شود، که شامل تحقیقات احساسی است که از طریق فیلم‌های خلاقانه، مطالعات موردی، روان‌شناس رفتاری در زمینه علم مربوط به تعلق، تصاویر کمپین، ارتباطات داخلی و خارجی و تفسیر سهامداران کلیدی HSBC زنده شده‌اند.

نمایندگی HSBC