چرا بیمه حیوانات خانگی Fetch در حال ورود به تجارت آبجو است؟

Fetch که بیشتر به عنوان یک شرکت بیمه حیوانات خانگی پیشرو فناوری شناخته می شود، به عنوان راهی برای کمک به تامین مالی یک گروه دامپزشکی غیرانتفاعی، انگشت خود را به طور کامل در دسته دیگری قرار می دهد – آبجو صنایع دستی.

با راه اندازی Fetch Pale Ale از طریق شریک Torch & Crown Brewing Company، ارائه دهنده بیمه به موسسه خیریه مورد علاقه خود، Project Street Vet، خدماتی که در جنوب کالیفرنیا متولد شده و اولین فصل خود را در نیویورک تأسیس می کند، تقویت مالی خواهد کرد.

حمایت Fetch – که در سال گذشته بیش از 400000 دلار کمک مالی انجام داد – به Project Street Vet کمک کرد از خانه خود در سن دیگو به پست‌هایی در لس آنجلس، آتلانتا و اورلاندو رشد کند.

این سرویس دامپزشکی که توسط کوان استوارت تأسیس شده و به عنوان یکی از قهرمانان CNN 2023 معرفی شده است، به حیوانات خانگی افرادی که بی خانمانی و آسیب پذیری مسکن را تجربه می کنند، معاینات رایگان، واکسن، داروی کک، لوازم و موارد دیگر را ارائه می دهد. استوارت با شعار «بدون قضاوت، فقط کمک کنید»، جنگ صلیبی یک دهه خود را به نقطه تجمع برندها و اهداکنندگان همفکر تبدیل کرده است.

پل گیاردو، رئیس و مدیر عامل شرکت Fetch به Adweek گفت: «زمانی که برای اولین بار با دکتر استوارت ملاقات کردیم، PSV یک خدمه کوچک اما قدرتمند در سن دیگو بود که رویاهای بزرگی برای گسترش در سطح ملی داشت. ما مصمم بودیم که به تحقق این رویاها کمک کنیم، اما نمی‌دانستیم که آیا این رویاها واقعاً انجام خواهد شد یا خیر.

استوارت در بیانیه‌ای گفت: کمک‌های این برند بیمه، PSV را در شهرهای بیشتری از آنچه تصور می‌کردم قرار داده است.

سگ و آبجو. دوه.

اگرچه ممکن است به نظر ارتباط آشکاری بین همه بازیکنان مختلف وجود نداشته باشد، ملاقات اخیر بین Fetch و Torch & Crown شروع به بستن حلقه کرد.

جان دانتسلر، یکی از بنیانگذاران Torch & Crown، همکاری محصولی را با Fetch پیشنهاد کرد، تا با سابقه این برند آبجو در بازپرداخت‌ها و دم‌آوری‌های محدود همراه باشد. T&C قبلاً یک IPA مه‌آلود به نام Rainbows Everywhere ایجاد کرده بود که بخشی از سود آن به اهداف محلی LGBTQ+ در نیویورک می‌رفت و همچنین با The Dogist برای یک آبجو سفارشی و یک رویداد جمع‌آوری پول مرتبط بود.

و همانطور که مدیران کارخانه آبجوسازی آن را به طور خلاصه در وبلاگ شرکت خود قرار داده اند: «سگ و آبجو. دوه.»