رئیس جهانی بازاریابی HSBC در ایجاد اعتماد مشتری

هشت آژانس در توسعه این کمپین شرکت داشتند، با Ogilvy سرپرستی فهرست نهایی اینفلوئنسرها برای ایالات متحده با Ng نشان داد که او به همه جنبه‌های کمپین، از جمله تغییرات در دارایی‌های کمپین منطقه‌ای قبل از انتشار، توجه زیادی دارد.

اندازه گیری عملکرد آن شامل نرخ پاسخ افزایشی و افزایش مطلوب ترافیک به وب سایت اختصاصی خواهد بود.

توسعه ایمان به بخش مالی

در ماه مارس، ایالات متحده با بسته شدن بانک سیلیکون ولی (SVB) شاهد دومین فروپاشی بزرگ بانک در تاریخ خود بود که باعث ایجاد نگرانی در سراسر جهان در مورد آمادگی بخش مالی پس از مشکلات اقتصادی کلان اخیر شد.

ظرف چند ساعت HSBC، از طریق بانک HSBC UK، نهاد بریتانیایی SVB را به قیمت 1 پوند انگلیس خریداری کرد تا از بسته شدن کامل آن جلوگیری کند.

ضعف SVB به ایمان بخش مالی جهانی آسیب وارد کرد و بانک‌های بیشتری از بسته شدن نجات یافتند.

Ng با بحث در مورد اینکه چگونه کمپین بین‌المللی به تقویت ایمان به برند و بخش مالی گسترده‌تر کمک می‌کند، می‌گوید که پیشنهاد مشتری برای شناسایی و پشتیبانی از «نقاط رنگ‌آمیزی آنها» ایجاد شده است.

ما در حال حاضر واقعاً به مشتریان خود متعهد هستیم. این یک سیگنال خوب برای بازار و مشتریان ما است که ما برای آنها اینجا هستیم.