تبلیغ «KFC Origins» بیشتر از فروش مرغ سرخ شده در فرانسه بود

استفان گوبرت، مدیر ارشد خلاقیت هاواس پاریس، گفت که قصد توسعه در مورد ترد بودن منوی KFC یک چالش مستقیم برای رقبای مک دونالد و برگر کینگ است. او خاطرنشان می کند که دستور پخت مرغ ترد امروزی همان است که در سال 1952 بود. این داستان اصلی در فیلم منعکس شده است.

در فرانسه، ساندویچ مرغ حدود نیمی از فروش KFC را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل است که در تبلیغات برجسته می شود. بر خلاف بیگ مک یا هوپر، کایلو گفت که ساندویچ مرغ KFC “در تقاطع” فرهنگ فرانسوی قرار نمی گیرد. او امیدوار است این کار آن را تغییر دهد.

یک رپ KFC برای ایجاد شهرت

پخش در طول فیلم 48 ثانیه ای یک آهنگ هیپ هاپ با عنوان “برای تو خیلی داغ” است که فقط برای تبلیغ نوشته و ضبط شده است. اما یک طرح بزرگتر در ذهن وجود دارد.

این آهنگ که توسط Anna Kova و Soslo ضبط شده است، قرار است از کمپین های آینده پشتیبانی کند و به شدت بر روی پلت فرم خلاقانه “Crispy” متمرکز شده است.

چالش پیش روی ما حفظ میراث برند و DNA آمریکاست.

استفان گوبر، CCO، Havas Paris

تیم خلاق Havas قبلا آهنگی برای اولین کمپین نوشته بود که بر پیام ترد نیز تمرکز داشت. با وجود آن، تصمیم به شراکت با یک هنرمند شناخته شده برای ایجاد یک آهنگ جدید گرفته شد که به KFC فرانسه اجازه می‌دهد تا نشانه‌های برند را با هدف شناخته شدن آن‌هایی که توسط رقبای اصلی خود دارند، معرفی کند. به مک دونالد فکر کنید «من آن را دوست دارم».

چالش پیش روی ما حفظ میراث برند و DNA آمریکا بود. ما نمی خواهیم مانند یک برند دیگر به نظر برسیم، اما در عین حال به مصرف کنندگان خود بیشتر آشنا شویم. بنابراین ما سعی کردیم از طریق موسیقی آن را ایجاد کنیم.

او گفت: “من فکر می کنم این بخشی از موفقیت این کمپین است.” بر اساس داده های کانتار، او درست می گوید. مشخص شد که موسیقی موجود در آگهی به ارتباط پیام «ترد» کمک کرده و در عین حال تعامل کلی و ارتباط عاطفی با مخاطبان را بهبود می‌بخشد.

گوبرت توضیح داد که چالش اصلی در توسعه این کمپین حفظ تاریخچه برند اما مدرن کردن آن برای مصرف کنندگان امروزی است. او اذعان می کند: «این پیچیده ترین بخش بود.

“این یک تغییر است، اما یک تغییر خوب است!” او گفت.