تبلیغ «KFC Origins» بیشتر از فروش مرغ سرخ شده در فرانسه بود

عملکرد برند و کسب و کار

کایلو فاش کرد که قبل از انتشار این کمپین اعتماد به نفس وجود داشت. قبل از آزمایش ثابت کرد که بهترین کار این برند است. با توجه به اندازه‌گیری کانتار، امتیاز خوبی در برندسازی و ادراک کسب کرد.

طرح اصلی چهار هفته ای رسانه ای پاییز گذشته که در سراسر کشور اجرا شد، شامل تلویزیون، VOD، پلتفرم های رسانه های اجتماعی خارج از خانه و رسانه های اجتماعی اسنپ، متا و تیک تاک بود.

تأثیر آن بر تجارت نیز محسوس بود. Cailleau گفت که در حالی که این کمپین در اکتبر گذشته فعال بود، فروش 10٪ رشد کرد.

کایلو گفت: «واقعاً جالب است که ببینیم می‌توانیم توجه به برند را بهبود بخشیم، طعم و کیفیت و در عین حال مدرن بودن برند را بهبود بخشیم و تجارت را رشد دهیم. : “ما این کمپین را در ماه آوریل تکرار خواهیم کرد، به دلیل قدرت کمپین، نه تنها برای برند بلکه برای تجارت.”