تبلیغ «KFC Origins» بیشتر از فروش مرغ سرخ شده در فرانسه بود

در فرانسه، پایتخت آشپزی جهان، KFC از زمان افتتاح اولین رستوران خود در 30 سال پیش، به طور پیوسته در حال افزایش محبوبیت بوده است. متخصص مرغ سوخاری در حال حاضر بیش از 300 مکان دارد که روزانه به بیش از 200000 مشتری خدمات ارائه می دهد.

در سرتاسر جهان، سرهنگ سندرز نه تنها به عنوان بنیانگذار، بلکه به عنوان سفیر قدیمی برند تبدیل به چهره ای آشنا شده است که در کمپین های تبلیغاتی در هر یک از 150 کشوری که در آن یام حضور دارد! زنجیره برندها فعالیت می کند.

تلاش برای تازه نگه داشتن بازاریابی پس از 70 سال در کسب و کار، چالشی غیرقابل حل برای اکثر برندها خواهد بود. اما KFC موفق شد این کار را انجام دهد و به تازگی جایزه مؤثرترین کمپین تلویزیونی Kantar برای سال 2022 را دریافت کرد.

منشا ‘KFC Origins

“KFC Origins” دومین قسمت از یک کمپین است که توسط Havas Paris برای این برند ایجاد شده است. مخاطب را به سفری غیرمنتظره در زمان می برد.

از اواخر شب در یکی از رستوران‌هایش، کارگری مشغول پاکسازی روز است. او یک عکس کج شده از سرهنگ را درست می کند، فقط متوجه می شود که بنیانگذار ریش سفید برفی او را حرکت می دهد تا وارد تصویر شود.

او که خود را در دهه 1950 به آشپزخانه سرهنگ منتقل می کند، تماشا می کند که بنیانگذار بدون زحمت مقداری مرغ سرخ شده را قبل از اینکه با هم برای ایجاد یک ساندویچ مرغ ترد کار کنند، سرو می کند.

سپس کارگر در حالی که ساندویچ را گاز می‌گیرد و در حالی که از غذایش لذت می‌برد به نشانه قدردانی از عکس تکان می‌دهد، خود را به زمان و رستوران خود برمی‌گرداند.

Pierre Cailleau، مدیر ارشد بازاریابی KFC فرانسه توضیح داد: “ما یک پلت فرم محصول محور را تشکیل دادیم که محصول را در مرکز ارتباطات ما قرار می دهد، و تردی بودن، که یکی از مزایای اصلی وعده ما است.” این معیار کلیدی موفقیت است و به همین دلیل است که این پلت فرم بسیار انعطاف پذیر است. طعم محرک کلیدی است.»

هنگامی که در نوامبر 2020 حساب را به دست آورد، Havas “Crispy” را به عنوان یک پلتفرم خلاق معرفی کرد.