تبلیغات نیو پاپیز به طور واقعی نیواورلئان هستند

«این واقعاً منطقی نیست. اگر سعی می‌کردید مرغ را به سودآورترین و کارآمدترین راه بسازید، تمام مشکلاتی را که پاپیز انجام می‌دهد را پشت سر نمی‌گذارید. “[New Orleans] منطق را به چالش می کشد این شهری است که عمداً زیر سطح دریا ساخته شده است، درست است؟

وقتی تضاد منافع به نفع مشتریان است

استراتژی برند جدید تغییرات متعددی را در سازمان دنبال می کند. کلاین سال گذشته پس از کنار گذاشتن نقش قبلی خود به عنوان مدیر بازاریابی در Little Caesar’s به پوپیز پیوست. CMO یک رابطه از قبل موجود با مک کینی همراه با او به ارمغان آورد. این آژانس که هنوز به Little Caesar’s خدمات می دهد، برای یک دوره آزمایشی شش ماهه شریک موقت پوپیس شد و در نهایت نقش AOR را برنده شد. هنگامی که این تغییر اعمال شد، پوپیز راه خود را با آژانس سابق خود Gut که از مارس 2020 به خلاقیت آن رسیدگی می کرد، جدا کرد.

در حالی که کلاین اعتراف می‌کند که او و مک‌کینی روابط کاری موفقی داشته‌اند، او معتقد است که آژانس به‌خاطر تجربه عمیق خرده‌فروشی و فرنچایز آن، برای پوپیز مناسب است. کلاین معتقد است بزرگترین فرصت پوپیس به عنوان یک برند، به گسترش آن از طریق فرنچایزهای موفق بستگی دارد. و برای موفقیت، فرنچایزها باید استراتژی بازاریابی فراگیر را در سطح بیش از حد محلی اجرا کنند. از لحاظ تاریخی، فرنچایزها نگران بودند که پیام‌رسانی برند احساس گسستگی می‌کرد، و به گفته کلاین، اکنون هیجان‌زده هستند که جهت‌گیری فراگیرتری داشته باشند.

CMO افزود: “بسیار مهم است که تبلیغات امروز واقعاً سخت کار می کند … بهترین راه برای ما برای رشد تجارتمان این است که صاحبان امتیاز کسب درآمد کنند.”

اسپک-پلیکان و تخم مرغ عید پاک

شعار «ما معقول نیستیم، مرغ درست می‌کنیم» به پوپیز انعطاف‌پذیری برای آزمایش و کمی عجیب و غریب شدن می‌دهد. به اعتراف خودش، این کار منطقی نیست و لزومی هم ندارد. مصرف کنندگان ممکن است انتظار داشته باشند که کمپین های التقاطی و یک استراتژی اجتماعی قوی را ببینند. کلاین حاضر است آزمایش کند، حتی اگر برخی از مفاهیم کمی خنده دار باشد.

“اگر ما یک پره پلیکان داشتیم چه؟” او تعجب کرد و افزود: «این معنی ندارد. این برای نیواورلئان مفید است، اما نه برای یک زنجیره مرغ.

این برند همچنین در حال ایجاد یک استراتژی تجربه دیجیتال است. این 12 تصویر از نماد مرغ پوپیس، پاپی، را در یک تبلیغ تعاملی در وب سایت پوپیس پنهان کرده است. کلاین گفت که باید فریم به فریم تبلیغات تجاری را تماشا کنید تا همه آنها را بگیرید. این آگهی از بینندگان می‌خواهد تا نسخه دیجیتال «Where’s Waldo» را برای باز کردن تجربه‌های نام تجاری که هنوز فاش نشده‌اند، جستجو کنند.